FANDOM

Logo Projektu Otwarcia Nowej Ery Naruto.png

Logo Projektu Otwarcia Nowej Ery Naruto.

Projekt Naruto (–NARUTO PROJECT–) to specjalny projekt świętujący 15lecie serii Naruto. Nazywany jest także Projektem Otwarcia Nowej Ery Naruto|. Pierwszym etapem tego projektu będzie film nazwany Naruto Shippūden 7: Ostatni. Nowy Czwarty Databook jest częścią tego projektu, a także spektakl teatralny, który zadebiutuje marca 2015, oraz wystawa poświęcona Naruto zapowiedziana na 2015 r.

Wiosną 2015, ma mieć premierę mini-seria będąca spin-offem oraz sequelem Naruto i Naruto: Shippūden, skupiająca się na następnej generacji bohaterów. Seria pobocznych historii Naruto będzie publikowana przez wydawnictwo Shūeisha, zaczynając od poświęconej Kakashiemu. Która została stworzona przez Akira Higashiyama autora scenariusza do filmu Naruto film: Krwawe więzienie.

Aktualnie najnowszym projektem ma być kolejny film który prawdopodobnie będzie opowiadać historię Boruto Uzumakiego. Premiera filmu planowana jest na sierpień 2015 roku i tak samo jak w przypadku Ostatni: Naruto film Masashi Kishimoto będzie nadzorował prace nad filmem.

Ciekawostki

Wszystkie postacie przedstawione na logu projektu przedstawionego w imprezowej wystawie Naruto.png

Wszystkie postacie przedstawione na logu projektu przedstawionego w imprezowej wystawie Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki