FANDOM

"Prekursorka"
PoprzedniNastępny
Ożywiona Kaguya
Informacje
Opening Blood Circulator
Ending Ao no Lullaby
Japoński はじまりのもの
Rōmaji Hajimari no Mono
Angielski She of the Beginning
Polski Prekursorka
Odcinek 459
Wątek Atak Kaguyi Ōtsutsuki
Manga Rozdział 679, Rozdział 680, Rozdział 681
Data Emisji 05.05.2016
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Amenominaka

Togebari
Yomotsu Hirasaka

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Prekursorka" (はじまりのもの, Hajimari no Mono) jest 459. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Na całym świecie, czakra zostaje wydobywana z ludzi i przekazywana za pośrednictwem korzeni boskiego drzewa. Czakra jest wchłaniana przez Madarę, przekształcając go w Kaguyę. Kaguya wyczuwa moce Yin i Yang w Sasuke i Naruto, i atakuje ich swoimi włosami. Ona potwierdza swoim Byakuganem, że są wcieleniem Indry i Asury. Kakashi pyta Kaguyę o jej intencje, ale ona odpowiada, że bezcelowe jest tłumaczenie shinobim, którzy mużywają czakry nie znając znaczenia. Nie chcąc pozwolić na zniszczenie świata, Kaguya przenosi wszystkich, w tym siebie, do wymiaru wypełniony lawą. Gdy kobieta unosi się, Naruto, Sasuke, Sakura, Kakashi i Obito niświadomi zaczynają spadać do lawy. Sasuke przywołuje Garudę do latania, a następnie Garuda łapie Naruto. Kakashi używa Obito przez przypięcie go do ściany z kunaiem i rauje się dzięki końcówce, otwartego zwoju, którego przypią kunaiem do ściany, a sam w drugiej ręce trzymał Sakurę.

Kakashi przypuszcza, że nie są w genjutsu, ale w sposób całkowicie inny wymiar. Sasuke wyjaśnia Naruto, że jeśli któryś z nich zostanie zabity to nastąpi koniec świata, ponieważ tylko oni mogą zapieczętować boginię. Nagle "lina" Kakashiego pali się, a on i Sakura zaczynają spadać. Uzumaki łapie dwójkę dzięki ramienia czakry, Kaguya dostrzega moment i wystrzeliwuje ze swych słów igły. Sasuke objawia Susanoo, blokując cześć igieł, ale kilka zablokowałoa tenketsu Garudy, powodując spadanie. Naruto udaje się aktywować swoją zdolność lodu i łapie jego towarzyszy broni. Chcąc ponownie zjednoczyć czakrę, Kaguya wypuszcza falę pieści. Naruto krótko udaje się przeciwdziałać atakowi, ale tworzy otwór dla Susanoo Sasuke. Po teleportacji, Naruto tworzy platformę dla Uchihy. Następnie Kaguya pojawia się za Naruto i Sasuke, praliżując dwójkę, a gdy zdołali się odwrócić to ujrzeć łzy u bogini. W tym momencie Kaguya myśli o swoich synach, Czarny Zetsu objawia się i zaczyna okrywać dwójkę, aby wydobyć ich czakrę. Również opowiada o swojej roli w woli Kaguyi jako manipulatora w historii shinobi od chwili swych narodzin i zapieczętowania Kaguyi.

Ciekawostki

  • W tym odcinku są wyświetlane błędy:
    • Naruto jest czasami przedstawiany z siedmioma kulami szukającymi prawdy, mimo że posiada tylko sześć.
    • W jednej scenie Sasuke jest przedstawiony bez Sharingana aktywowanego w jego prawym oku.
    • Podczas starcia z Naruto, szminka Kaguyi znika.
    • Pomimo, że Sakura chroni czoło spadające do lawy, pojawia się, gdy Sasuke mówi, że nie zamierzał ocalić Sakury ani Kakashiego.

Występujące postacie