FANDOM

Próba przetrwania na Demonicznej Pustyni
PoprzedniNastępny
Próba przetrwania na Demonicznej Pustyni.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Odcinek 399
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 12.02.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Saboten no Genjutsu

Kaihi no Jutsu
Odbicie Wzroku Wodnej Kropli

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Próba przetrwania na Demonicznej Pustyni jest 399 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Przed wejściem do demonicznej pustyni, Shira ślubuje spłacić Gaarę i sprostuje jego oczekiwaniom, upewniając się, wszystkie drużyny Suny przychodzą, gdy drużyna Gaia wpada w strategię zwalczenia przeciwników. Gdy geninowie wchodzą do demonicznej pustyni od sygnału, Asuma i Kurenai wątpią podejście Sunagakure z dnia ich zakazu wejścia na demoniczną pustynię. Gai otrzymuje wiadomość od Tsunade po otrzymaniu danych wywiadowczych ochraniają Kazekage, że jego zabójcy działają. W pustyni, Neji jest zdziwiony nie wykryciem innych drużyn, ale odkryli, że byli pod wpływem genjutsu. Po uwolnieniu z genjutsu, Neji wykrywa przed nimi drużynę z Suny, i angażuje się w walce z nimi. Jednak drużyna Shira przybywa, żeby kupić wystarczająco dużo czasu, żeby inna drużyna z Suny mogła uciec. Dając ich przeciwnikom nie mając czasu, żeby ustąpić, Sen wyłapuje drużynę Gaia ponownie w genjutsu, a plany Nejiego obracają się przeciwko niemu. Tymczasem drużyna Shira spotyka dwójkę drużyny z Suny i rozkazuje im odzyskać zwój od innych drużyn. Ostatecznie Shira i jego koledzy zostają zdradzeni i są osaczeni, ale w ostatniej chwili przybywa drużyna Gaia ratując ich. Kwestionując motywy drużyny Shiry, Sen ujawnia drużynie Gaia, że Shira niedawno został shinobi. Pozornie myli, dlaczego ktoś z jego kalibru stał się tylko shinobi, Lee dochodzi do wniosku, że on i Shira są pod wieloma względami podobni - ze względu na fakt, że zarówno obaj mężczyźni nie mają talent w ninjutsu i genjutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki