FANDOM

Powraca Naruto
PoprzedniNastępny
Tom 28
Informacje
Tom 28
Okładka Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Sakura Haruno

Powraca Naruto jest 28 tomem mangi Naruto.

Rozdział 245

Powraca Naruto

Rozdział 246

Postępy

Rozdział 247

Intruzi w Suna-Gakure

Sakura zajmuje się Naruto na wycieczkę Konohy do wspomnienia mu miejscowości. Zauważają Shikamaru eskortującego Temari po wiosce, na dwóch pracujących razem w oczekiwaniu na kolejne egzaminy Chūnin. Informują Naruto, że jest jedynym członkiem ich grupy, który nadal ma Genina, wszyscy teraz wszyscy są Chūninami lub, w niektórych przypadkach, jōninami, a Gaara stał Piątym Kazekage. W Sunagakure, Gaara ma spotkanie z radą w miasteczku, ponieważ omawiają pogłoski o ataku Akatsuki. Yūra zaczyna działać osobliwe po spotkaniu tak zamaskowane osoby podejścia do wioski. On eliminuje straż graniczną Sunagakure udzielenia przejście Sasoriemu i Deidarze. Sasori jest zadowolony, Yūra pozostał lojalnym śpiącym agentem, a Deidara przygotowuje się uchwycić Gaarę, w którym znajduje się Jednoogoniasty.

Rozdział 248

Piasek wychodzi naprzeciw

Deidara, jadąc na glinianym ptaku, eliminuje zwiadowców Suny mający oko na niego i innych członków Akatsuki. Kiedy infiltruje osadę natychmiast staje w walce z Gaarą, który wiedział, że takie ptaki nie latają po okolicy. Gaara nie dając czas w ataku Deidara, przeznacza ogromne ilości piasku, aby spróbować zniszczyć go. Próby Deidary na kontrataki są nieskuteczne, ponieważ piaskowa tarcza Gaary chroni go od wszystkich ataków przychodzących. Choć początkowo sukces w unikaniu Gaara, lewa ręka Deidary ostatecznie stłumione przez piasek Gaary.

Rozdział 249

Jako Kazekage...

Uwalniając się od piasku Gaary, Deidara zauważa, że Gaara wydaje się mieć dwa źródła: pustynny piasek wokół nich i specjalnego rodzaju używany do precyzyjnych ataków i obrony. Mieszkańcy Suny oglądając walkę z ziemi, Kankurō pamięta chęci Gaary ochrony wioski i życia mieszkańców. Mieszkańcy bez obaw zaczęli dodawać wolę walki do pokonania wroga. Korzystając z ich obecności, Deidara wyrzuca Shī Surī na osadę. Gaara ochrania osadę przed eksplozją, ale z jego troską, prawie zostaje potrącony jedną z glin. Jego Suna no Tate okrywa go całego, a Deidara detonuje specjalne bomby ukryte w jego piasku. Wkrótce młody chłopak spada i Deidara łapie go.

Rozdział 250

Pierwsze zadanie nowej drużyny

Deidara bierze nieprzytomnego Gaary i odlatuje. Kankurō podąża za nim, podczas gdy inne siły Sunagakure przegrupowują się i wysyłając słowo do Konohy, co się stało. Wkrótce po tym jak Deidara odchodzili z Sasorim są konfrontowani przez Kankurō, który jest zdeterminowany, żeby ratować brata. Oddał swoje trzy marionetki, ale Sasori nie ma trudności blokowania pierwszych ataków. W Konosze, Naruto przekonuje Tsunade na jaki rodzaj misji zreformowana drużynę 7 powinna zaświecić. Gdy słyszą o porwaniu Gaary, Tsunade natychmiast przypisuje im udaje się do Sunagakure pomóc w ratowaniu Kazekage.

Rozdział 251

Ku piaskom

Kankurō zostaje pokonany, a jego marionetki zniszczone. On sprawia, że ostatnią próbę ciosu Sasoriego; jednak, że stworzył marionetki lata temu, Sasori łatwo zatrzymuje Kankurō. Po zatruciu Kankurō podczas walki, Sasori odchodzi z Deidarą, wiedząc, Kankurō umrze za trzy dni. Kankurō traci przytomność i zostaje zabrany przez siły z Sunagakure wysłane jako wsparcie. W osadzie, medyczni shinobi nie mogą go wyleczyć, ale dowiadują się, że obrażenia Kankurō są ciężkie. W Konosze, drużyna 7 przygotowuje się do wyruszenia. Tuż przed opuszczeniem, Jiraiya mówi Naruto, przypominając mu, aby nie używał tej techniki. Gdy oni udają się do Suny, po drodze spotykają wracającą do osady, Temari.

Rozdział 252

Bieg pełen uczuć

Rozdział 253

Pomoc, na której można polegać

Na drugiej stronie okładki

Mija ponad dwa lata... Po szkoleniu z mistrzem Jiraiyą mężniejszy już Naruto powraca do osady Konoha-Gakure. Wydawałoby się, że znajdzie czas na spędzanie dłuższych chwil z wytęsknionymi przyjaciółmi przyjaciółmi, kiedy okazuje się, że złowroga ręka "Brzasku" sięga Gaary, który w międzyczasie został Kazekage. Rozpoczyna się druga część sagi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki