FANDOM

Powód, by nie przegrać
PoprzedniNastępny
Powód, by nie przegrać
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński 負けられない理由
Rōmaji Makerarenai Riyū
Angielski The Reason I Can't Lose
Polski Powód, by nie przegrać
Odcinek 57
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 3, Rozdział 4
Data Emisji 10.05.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Raiton Dan: Ibuki

Suiton Dan: Oruka
Żelazna Fala Piasku

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Powód, by nie przegrać"(負けられない理由, Makerarenai Riyū) jest 57. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Boruto zmaga się z treningiem shurikenjutsu i skarży się Sasuke, że to specjalność Sarady, jako Uchiha. Liczniki Sasuke, tworząc kilka klonów cienia, pytając, czy dzięki tej logice, nie powinny być jego specjalnością. Boruto jest w stanie stworzyć tylko cztery. Gaara spotyka się z Sasuke i Chōjūrō i opowiada, jak został zaatakowany przez Urashiki w pociągu do Konoha. Sasuke twierdzi, że był to klan Ōtsutsuki i sugeruje odkładanie egzaminów. Chōjūrō i Gaara sprzeciwiają się temu, wskazując na konsekwencje i niestabilność, które nastąpią. Tenten nadzoruje drugą część egzaminu, trzy na trzy walki o zdobycie flagi innej drużyny. Drużyna Moegi wykonuje krótką pracę swoich przeciwników Kiri. Drużyna Yurui otrzymuje flagę drużyny Hanabi pod ich nosami. Drużyna Udon przegrywa z drużyną Shinki. Sarada i Mitsuki idą po flagę braci Senka, podczas gdy wszyscy trzej idą do Boruto. Boruto próbuje użyć klonów, by ich przewyższyć, ale używają swoich własnych klonów, by przewyższyć jego liczbę. Mitsuki wraca, aby pomóc Boruto. Kiedy bracia prawie dostają flagę, Boruto używa Kote, aby ich pokonać przy pomocy wysokiej jakości uwalniania wody i uwalniania błyskawicy. Sarada rozprasza genjutsu wokół flag braci i łapie prawdziwego. Kōsuke informuje Katasuke, że nagrali Boruto za użycie Kote. Shikamaru informuje Naruto, że ich synowie dotarli do następnej rundy. Genoi Konoha wszyscy dołączają i życzą drużynom Konohamaru i Moegi powodzenia na resztę egzaminu. Naruto informuje, że Sasuke Sarada minął, kiedy spotkali się o odszyfrowaniu zwoju. Naruto gratuluje Boruto osobiście, który to docenia, mimo że nie chce tego dopuścić.

Występujące postacie