FANDOM

Pokonaj przeciwników! Genini gotowi do walki
PoprzedniNastępny
Pokonaj przeciwników! Genini gotowi do walki.png
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Odcinek 23
Wątek Egzamin na Chūnina (wątek)
Manga Rozdział 38, Rozdział 39, Rozdział 40
Data Emisji 05.03.2003
Postacie
Kabuto Yakushi

Akamaru

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Kyōmei Supīkā

Ninshiki Kādo

Pokonaj przeciwników! Genini gotowi do walki jest 23 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Kakashi spotyka się z drużyną 7 przed ich wejściem do hali egzaminu na Chūnina. On informuje ich, że chyba już wszyscy zgodzili się przystąpić do egzaminów, gdyby jeden z nich nie zgodziłby, to żaden z nich nie wszedłby. Z tym życzy im powodzenia. W sali dziewiątka nowicjuszy spotyka się i natychmiast rozmawia. Kabuto Yakushi ostrzega ich o uspokojenie się, ponieważ przez hałas mogą drażnić wokół siebie shinobich. Wyjaśnia na czym polegają egzaminy, Kabuto używa Ninshiki Kādo dając Sasuke informacje o Gaarze i Rocku Lee. Kabuto mówi, że osoby biorące udział w egzaminie są prawdopodobnie elitą swoich wiosek. Z jego standardowym entuzjazmem, Naruto głośno oznajmia, że nie podda się nikomu, a reszta nowicjuszy reaguje z szokiem i irytacją. Znieważony przez Kabuto wcześniej szczegółowych wiosek, w której miał mało informacji na temat Otogakure, tróją shinobi z Oto atakuje Kabuto. Chociaż wydaje się, że Yakushi uniknął ataku, jego okulary nagle pękają i miał nudności, mimo, że nie został trafiony. Nagle pojawia się, egzaminator, Ibiki Morino, z jego grupą. Tym samym rozpoczyna się pierwszy etap egzaminu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki