FANDOM

"Początek Treningu!"
PoprzedniNastępny
Rozdział 2.
Informacje
Japoński 修行開始!!
Rōmaji Shūgyō Kaishi!!
Angielski The Training Begins!!
Polski Początek Treningu!
Rozdział 2
Tom Tom 1
Wątek Przeciwko Momoshiki
Anime Odcinek 54, Odcinek 55
Postacie
Momoshiki Ōtsutsuki

Kinshiki Ōtsutsuki

Jutsu
Kieru Rasengan

Rinnegan: Absorpcja Technik
Stworzenie Jadalnej Czakry
Stworzenie Narzędzi
Takamimusubinokami

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Początek Treningu!" (修行開始!!, Shūgyō Kaishi!!) jest 2. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Sasuke rozważa przyjęcie Boruto na swojego ucznia pod warunkiem, że wykona on Rasengan. Chłopiec odchodzi, pewien, że opanuje go w moment. Uchiha przypomina sobie swój raport dla Naruto, opisujący dwóch mężczyzn poszukujących zwoju Kaguyi, którzy prawdopodobnie należą do klanu Ōtsutsuki. Następnego dnia Boruto prosi Konohamaru, by nauczył go Rasengana. Ten z dumą zgadza się. W trakcie treningu, który chłopiec uważa za uciążliwy, obserwuje go Sarada. Wreszcie Uzumakiemu udaje się stworzyć Rasengan - chociaż jest on niewielkich rozmiarów, Boruto z zadowoleniem pokazuje go Sasuke. Mężczyzna jednakże stwierdza, że ciężko mu nazwać to Rasenganem. Blondyn wścieka się, po czym, odrzuciwszy Rasengan, ucieka. W tym samym czasie przybywa Sarada i mówi ojcu, że postąpił z Boruto zbyt surowo, a także zwraca uwagę na nietypowy zapał chłopca. Sasuke wyjawia jej, że planuje przyjąć syna przyjaciela na swojego ucznia, wskazując na zniszczenie drzewa. Boruto biegnie do Katasuke i wyjaśnia mu swój problem. Mężczyzna zaopatruje blondyna w Kote. Chłopiec postanawia wykorzystać urządzenie, by zaimponować Sasuke. Z pomocą ukrytego pod kurtką Kote, Boruto pokazuje Sasuke regularnego Rasengana. Chociaż Sasuke widzi przez oszustwo, nie komentuje i ostatecznie zgadza się wziąć Boruto na swego ucznia. Boruto i Sasuke rozmawiają przy ognisku, a Boruto pyta Sasuke o słabości Naruto, choć Sasuke daje Boruto głębsze spojrzenie na Naruto. Później spotykają się Boruto, Sarada i Mitsuki, zamierzając wziąć udział w egzaminach Chūnina. Gdzie indziej, Momoshiki i Kinshiki pokonują Killer B, nawet obracając jego Kulę Ogoniastej Bestii i biorąc czakrę Gyūkiego. Obaj wykrywają mocniejszą czakrę niedaleko i zwracają uwagę na następny cel, Kuramę.

Występujące postacie