FANDOM

Połączeni
PoprzedniNastępny
Naruto przesyła czakrę Kuramy Hinacie.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Odcinek 364
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 613, Rozdział 614, Rozdział 615
Data Emisji 05.06.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Rasenrenshuriken
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Połączeni jest 364 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Podobnie jak sojusz shinobi atakują dwóch Uchihów, tak w tym momencie dziesięcioogoniasty odpycha wszelkie ataki. Madara stwierdza, że ich strategia polega na wyleminowaniu mózgów, która jest podstawą wroga i korzysta z pomocą Bijūdama do zniszczenia przypadkowych celów. Shikaku próbuje przekazać kolejny plan Kakashiemu, żeby zatrzymali dziesięcioogoniastego. Jednak Ao wykrywa, że Bijūdama leci w kierunku centrali, pozostawiając Shikaku i Inoichiego do ostatniego obowiązku, jak również mówią ostateczne pożegnania do Shikamaru i Ino. Po znieszczeniu centrali, Madara mówi, że dziesięcioogoniasty staje się coraz trudniejszy do opanowania. Stając się jinchūrikim pozwoli na większa kontrolę nad bestią, ale tylko żywy może tego dokonać, a nie wskrzeszone ciało. Tylko Obito może wykonać tą technikę, żeby ożywić Madarę i pozwala Obito wykonać kolejny ruch. Uchiha chce zdemoralizować Naruto, Obito zrzuca Mokuton: Sashiki no Jutsu na Sojusz shinobi, zadając im wiele strat. Neji, Hinata i Hiashi próbują ochronić Naruto przed atakami dziesięcioogoniastego, ale skoncentrowany atak na chłopaka przyczynił się, że Neji zasłonił własnym ciałem. W końcu Neji ulega ranom i rozumie z jakiego powodu jego ojciec oddał swe życie. W tym czasie Obito próbuje przekonać Naruto, że śmierć Nejiego, jak i śmierć jego towarzyszy oraz jego słowa i ideały były bez znaczenia, ale Hinata uderza Naruto powracając go do rzeczywistości. Kurama popiera przemówienie Hinaty, stwierdzając, że ofiara Nejiego była dokładnie taka samo jako Minato i Kushiny, aby ochronić Uzumakiego. W końcu Uzumaki wchodzi w tryb ogoniastej bestii, trzymacjąc Hinatę za rękę, przesyła trochę czakry Kuramy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki