FANDOM

Pierwszy przeciwnik, ostatni przeciwnik
PoprzedniNastępny
Pierwszy przeciwnik, ostatni przeciwnik.png
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Cascade
Odcinek 266
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 521, Rozdział 522, Rozdział 523, Rozdział 524
Data Emisji 07.06.2012
Postacie
Ensui Nara

Santa Yamanaka

Jutsu
Nunoshibari no Jutsu

Hari Senbon
Suna no Kanchi

Narzędzia
Wiążąca Tkanina

Kabutowari
Nuibari
Shibuki

Pierwszy przeciwnik, ostatni przeciwnik jest 266 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Suigetsu i Jūgo postanawiają uciec z więzienia w Kraju Żelaza z powodu osłabienia bezpieczeństwa spowodowane mobilizacją sił do wojny. W poszukiwaniu miecza Suigetsu postanawia reaktywować siedmiu mistrzów miecza mgły, w tym poprzednie pokolenie i ich miecze. Tymczasem Trzecia Dywizja walczy z ożywionymi mistrzami miecza, a Kakashi formułuje plan, który realizuje Santa Yamanaka, Ensui Nara i Maki z jego podziału. Według planu, Kakashi uderza Zabuzę, ale jego atak zostaje przechwycony przez Haku, który używa siebie jako tarczy. Zabuza przecina Haku, aby dostać się do Kakashiego, ale on zdołał uniknąć ciosu z raną na jego brzuchu. Po uwięzieniu i zapieczętowaniu Haku, Kakashi atakuje ponownie, a on i Zabuza uderzają jednocześnie, ale tym razem Kakashiemu udaje się uniknąć miecza i przebija Zabuzę. Z przegranej Zabuzy i Haku, Kakashi zabiera Kubikiribōchō i postanawia rozpętać piekło na siłach wroga. Gdzie indziej, Druga Dywizja nadal walczy z klonami Białych Zetsu i Kitsuchi zostaje poinformowany, że tysiące sił nieprzyjaciela przechodzi podziemią. Na innym polu bitwy, Gaara odkrywa jednego wroga ożywionego shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki