FANDOM

Pięciu Kage ramię w ramię
PoprzedniNastępny
Tom 59.png
Informacje
Tom 59
Okładka Madara Uchiha
Ōnoki
A
Gaara
Naruto Uzumaki
Mei Terumī
Tsunade

Pięciu Kage ramię w ramię jest 59 tomem mangi Naruto.

Rozdział 556

Gaara kontra Mizukage

Rozdział 557

Pary tyrania

Rozdział 558

As w rękawie Kabuto

Rozdział 559

Przybywają posiłki

Rozdział 560

Madara Uchiha

Madara pyta Mū o użytkowniku techniki, która przyniosła je z powrotem do życia. Kabuto ma pełną kontrolę nad Mū, aby bezpośrednio porozmawiać z Madarą, tłumacząc, że przywrócił go w specjalny sposób, który czyni go silniejszym niż za jego życia. Gaara atakuje Madarę, ale on unika jego piasku i przenosi się do kontrataku stosują Katon: Gōka Mekkyaku, który zostaje zniweczony przez wielu shinobi z sojuszu korzystający z uwolnienia wody. Przechodząc do ogólnej walki wręcz, że sieje spustoszenie wokół sojuszu shinobi, aż Ōnoki podnosi pod nim ziemię, aby uchwycić go przed Rasenganem Naruto. Madara broni się Susanoo. Gdy Naruto przygotowuje się, aby przejść do trybu mędrca, Ōnoki czyni lżejszym piasek Gaary umożliwiając mu pociągnąć Madarę z jego Susanoo w sam raz na trafienie przez Rasenshurikena Naruto. Madara aktywuje Rinnegana i absorbuje Rasenshurikena, dając radość Kabuto o podejrzeniach ewolucyjnych Sharingana. Madara odpowiada, że ta moc nie jest stworzona przez Yakushiego i używa swojego Susanoo do splotu ręcznych pieczęci, zwraca meteoryt w kierunku pola bitwy.

Rozdział 561

Siła imienia

Rozdział 562

Tam, gdzie odnajdujesz samego

Rozdział 563

Pięciu Kage ramię w ramię

Rozdział 564

Człowiek, który jest nikim

Rozdział 565

Sakryfikanci kontra Sakryfikanci

Na drugiej stronie okładki

Były Mizukage przebija "ochronę absolutną" Gaary. Ten, razem z Ōnokim, próbuje kontratakować, ale obaj napotykają ninjutsu Mizukage zwane "Parą Tyrania"... Jaki plan ma Gaara? Czy się powiedzie? Naruto, którego kopie rozsiane zostały na całej linii frontu, wraca do normalnej postaci i zbliża się do Madary!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki