FANDOM

Pęknięcie
PoprzedniNastępny
Tom 62
Informacje
Tom 62
Okładka Madara Uchiha
Naruto Uzumaki
Maito Gai
Kakashi Hatake

Pęknięcie jest 62 tomem mangi Naruto.

Rozdział 588

Waga miana Kage

Rozdział 589

Rozwiązanie Transmigracji padołu

Rozdział 590

Zawsze będę cię kochał

Z przerwaniem Kuchiyose: Edo Tensei, wszyscy ożywieni shinobi zaczęli znikać pod słupami światła. Ponieważ walka między Tobim i Naruto wynika, Naruto napiera na niego, twierdząc, że jego przeciwnicy byli przed nim, jak Tobi kontempluje, że Kabuto został pokonany. Tymczasem pięciu Kage walczą z Madarą, który szykuje się do zadania kolejnego ciosu mieczem, nagle Susanoo Madary zaczyna znikać i on sam otoczony wiązką światła, powodując zastanowienie, co się stało z przywołującym. Powracając do jaskini, Itachi używa ostatniego z jego świadomości, aby pokazać Sasuke jego wspomnienia z masakry klanu Uchiha, pokazując mu, jak wszedł w posiadanie Sharingana Shisuiego Uchihy, decyzji starszyzny Konohy o przeniesieniu wobec klanu Uchiha zamachu stanu, jego spotkanie z Tobim, a kończąc na ostatnich słowach Fugukiego i Mikoto do Itachiego. Ujawniona pełna prawda o zbrodni, Itachi powiedział Sasuke, że nawet jeśli nigdy mu nie wybaczył, i bez względu na to zawsze będzie kochał swojego młodszego brata.

Rozdział 591

Ryzyko

Rozdział 592

Trzecia siła

Rozdział 593

Wskrzeszony Orochimaru

Rozdział 594

Protoplasta

Rozdział 595

Pęknięcie

Formułując swoją strategię, gdy Naruto tworzy cieniste klony, shinobi zgadza się, że korzystając z zwodniczych ataków będzie kluczowe w tej walce, ponieważ zdolności Tobiego. Ruszając bezpośrednio na Tobiego, Naruto używa Chō Mini Bijūdama, podczas gdy Kakashi prosi B, aby rzucił nim w powietrze, kiedy aktywuje swojego Mangekyō Sharingana. Decydując, że najlepiej, aby uniknąć bezpośredniego kontaktu, Gai wyciąga Sōshūga. Tobi, dzierżąc swoje gunbai jest w stanie odeprzeć atak Naruto, ale ostatecznie ma większe problemy na rzeczy, gdy Gai dołącza się do walki. Korzystając z jego nunchaku przeciwdziałał gunbaia Tobiego, Gai jest w stanie wysłać zamaskowanego mężczyznę dławiącego w kierunku Naruto i jego Chō Mini Bijūdama. Korzystając z tej okazji Kakashi używa Kamui z zamiarem wyrwania głowę demonicznej stauy. Jednak posąg - który w tym czasie był krwawienie z oczu i przepoczwarzanie - pozornie w stanie niweczy atak, który znacznie myli Kakashiego, który myśli o powodzie, ale nie ujawnił tego. Podczas ataku Naruto nawiązuje kontakt, Tobi teleportuje się, skłaniając Naruto wyczucia intencji i uniknięcia Tobiego wyłania się bezpośrednio z ziemi. Unikając początkowego ataku Naruto, teraz oddzielony od innych, na czas Tobi blokuje swoim gunbai. Kakashi nasyca swój kunai z uwolnienie błyskawicy i po raz kolejny zwraca się do B. Rozpoczynając walkę, Kakashi z łatwością przecina skały, która oddziela go od Naruto, a następnie rzuca kunaia w Tobiego. Zmuszony do stania się niematerialny, ale nie jeden, aby dać się tak łatwo, Tobi zmienił trajektorię kunaia i wysyła go w kierunku Naruto. Informując go zignorować kunaia, Kakashi używa ponownie Kamui, aby wysłać do innego wymiaru kunai. Przegrupują się, shinobi zastanawiają jak pokonać Tobiego. Właśnie wtedy na Tobim pojawia się małe pęknięcie.

Rozdział 596

Jedna technika

Widząc niewielkie pęknięcie na masce Tobiego, Gai myślał, że ostatni atak Naruto faktycznie uderzył w maskę; jednak Kakashi nie zgadza się, zauważając, że rodzaj pęknięcia nie było zgodne z uderzeniem, ale ostrzejszy obiektu. Kakashi to pamięta kunai nasycony błyskawicą. Rzucił wcześniej na Tobiego i nie zdeformowany przez Kamui. B ma możliwość uderzenia demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki, ponieważ w dalszym ciągu przekształca w Dziesięcioogoniastego, ale atak jest odchylany, gdy Tobi wzniósł barierę, czyniąc zespół bezsilny do ataku na posąg, aż go pokonał. Po skończeniu formułowania jego strategii, Kakashi następnie mówi do grupy, aby wspomóc go w testowaniu swoją hipotezę. Następnie skoczył do strony B, który uruchomił je bezpośrednio na Tobiego, począwszy od planu. Gai zaczyna się używając swojego Sōshūga tylko dla Tobi unikać jej wykorzystaniem jego możliwości dematerializacji, przewidywania ruchów Gaia z jego Sharinganem. Szyderczy Tobi, Gai dostaje zamaskowanego mężczyznę do wchłaniania jego nunchaku renderowania go namacalnym. Pozwala to Naruto śledzić szybko poprzez uruchomienie Rasengana, które fazy poprzez Tobiego, nalegając na nowej strategii. Jednak Rasengan pozornie rozproszony przed przejściem przez Tobi, nadal nagłym wybuchu, że zadane prawą rękę i rzucił go, mając go, aby dostać się na nogach ponownie dzięki swojej broni. Tobi wtedy uświadomił sobie, że atak został przeniesiony do innego wymiaru przy użyciu Kamui, tak jak już miał się zmaterializować. Wykorzystanie zdolności Tobiego teraz Kakashi zauważa, że ​​Tobi nie ma dwóch różnych technik w celu dematerializacji i wypaczać rzeczy daleko, ale jedną technikę.

Rozdział 597

Tajemnica ninjutsu czasoprzestrzeni

Wzywając Kakashiego, aby wyjaśnił to w jak najprostszy sposób, tak, że mogą skorygować swoją strategię, Gai i pozostali słuchają co Kakashi wyjaśnia, że zdolność Tobiego powoduje niematerialność i pochłaniają rzeczy, jego technika jest jedną i tą samą. Następnie wyjaśnia, że kiedy robi się niematerialny, część ciała Tobiego, która została zaatakowana znajduje się w innym wymiarze, więc wszelkie ataki po prostu przenikają przez ciało. Jednak piorun otaczający kunai sprawia, że na masce zamaskowanego mężczyzny powstaje rysa. Killer B zapytał jak to możliwe, że ich dwie techniki związane są z tym samym wymiarem, niezdecydowany Gai zaczął kwestionować Kakashiego, ale ten drugi zapytał Tobiego skąd zdobył Sharingana. Zamaskowany mężczyzna odpowiada, że zdobył go podczas Trzeciej Wojny Shinobi na moście Kannabi. Po tym słowach Kakashi jest oszołomiony, a korzystając z takiej okazji Tobi atakuje. Poglądy zamaskowanego mężczyzny są odrzucane przez Uzumakiego, który mówi mu, że nie da się jego planom. Tobi pyta się chłopaka jak będzie się czuł, gdy nie uda mu się realizować woli zostawionej przez Minato i Jiraiyę. W tym momencie lis mówi do chłopaka, aby na chwile przełączyli się, Kurama mówi bezpośrednio do wroga, że lis został powierzony Uzumakiemu, który zaprzyjaźnił się z nim, najwyraźniej z powodu, aby pokonać zamaskowanego mężczyznę. Pobudza młodego człowieka do działania, Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii i rusza na przeciwnika.

Na drugiej stronie okładki

Itachi zwycięża Kabuto, tym samym zatrzymując transmigrację padołu, która na polu bitwy wprowadziła zamieszanie, co powie młodszemu bratu, którego nienawiść do Konohy wciąż jest żywa? Jak potoczą się losy Naruto i jego towarzyszy, których walka staje się coraz zajadlejsza?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki