FANDOM

"Pęknięcie"
NastępnyNastępny
Rozdział 595.png
Informacje
Japoński
Rōmaji Hibi
Angielski Crack
Polski Pęknięcie
Rozdział 595
Tom 62
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 342
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Chō Mini Bijūdama

Raijin Kunai Kiri

Narzędzia
Sōshūga
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Pęknięcie" (皹, Hibi) jest 595. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Formułując swoją strategię, gdy Naruto tworzy cieniste klony, shinobi zgadza się, że korzystając z zwodniczych ataków będzie kluczowe w tej walce, ponieważ zdolności Tobiego. Ruszając bezpośrednio na Tobiego, Naruto używa Chō Mini Bijūdama, podczas gdy Kakashi prosi B, aby rzucił nim w powietrze, kiedy aktywuje swojego Mangekyō Sharingana. Decydując, że najlepiej, aby uniknąć bezpośredniego kontaktu, Gai wyciąga Sōshūga. Tobi, dzierżąc swoje gunbai jest w stanie odeprzeć atak Naruto, ale ostatecznie ma większe problemy na rzeczy, gdy Gai dołącza się do walki. Korzystając z jego nunchaku przeciwdziałał gunbaia Tobiego, Gai jest w stanie wysłać zamaskowanego mężczyznę dławiącego w kierunku Naruto i jego Chō Mini Bijūdama. Korzystając z tej okazji Kakashi używa Kamui z zamiarem wyrwania głowę demonicznej statuy. Jednak posąg - który w tym czasie był krwawienie z oczu i przepoczwarzanie - pozornie w stanie niweczy atak, który znacznie myli Kakashiego, który myśli o powodzie, ale nie ujawnił tego. Podczas ataku Naruto nawiązuje kontakt, Tobi teleportuje się, skłaniając Naruto wyczucia intencji i uniknięcia Tobiego wyłania się bezpośrednio z ziemi. Unikając początkowego ataku Naruto, teraz oddzielony od innych, na czas Tobi blokuje swoim gunbai. Kakashi nasyca swój kunai z uwolnienie błyskawicy i po raz kolejny zwraca się do B. Rozpoczynając walkę, Kakashi z łatwością przecina skały, która oddziela go od Naruto, a następnie rzuca kunaia w Tobiego. Zmuszony do stania się niematerialny, ale nie jeden, aby dać się tak łatwo, Tobi zmienił trajektorię kunaia i wysyła go w kierunku Naruto. Informując go zignorować kunaia, Kakashi używa ponownie Kamui, aby wysłać do innego wymiaru kunai. Przegrupują się, shinobi zastanawiają jak pokonać Tobiego. Właśnie wtedy na Tobim pojawia się małe pęknięcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki