FANDOM

Ogoniasta bestia na celowniku
PoprzedniNastępny
Ogoniasta bestia na celowniku.png
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Odcinek 411
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 07.05.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Hōriki: Kage Hōshi

Hōriki Fūinjutsu: Sen no Rikyū
Hōriki Fūin

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Ogoniasta bestia na celowniku jest 411 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Asuma, Kurenai i Gai są widoczni na obserwacji burzę piaskową, zauważając, że odroczenie egzaminów Chunina była mądra decyzją. W trójka podchodzi pustynię, ale są zatrzymywane przez shinobi z Sunagakure. Jōninowie starają się oszukać ich drogę, tylko dla shinobi z Suny odpowiadając, że drugi etap egzaminu na Chūnina ponoszą gminy jurysdykcji. Pomimo ich wysiłków, duża chmura piasku zapewnia Jōnin łatwy zasięg i szybko uruchomia poprzez na pustynię. Tymczasem, jak inne drużyny są bezpiecznie czeka na piaskowa ustępują, Kankurō i Temari, wraz z innymi członkami grupy poszukiwawczymi, udało się uratować kilka geninów i prowadzić ich do bezpieczeństwa. W tym samym czasie, shinobi wchodzi do biura Gaary w nadziei, raportowanie zdarzeń, które dzieją się na pustyni, ale zauważa, że Kazekage opuścił miejsce pozostawiając piaskowego klona. Tymczasem prawdziwy Gaara zachęca drużynę Matsuri kontynuować swoją drogę przez egzaminy Chūnina. Nagle trójka słyszy dziwną melodię i uświadamia sobie, że nie jest to teren na ich rzecz na atak wroga. Hōichi ożywia ich cienie, dusząc w sobie trzy w cele, żeby zwabić Gaarę. Z przybyciem jinchūrikiego, Hōichi ustawia swój plan w czyn i wykorzystuje technikę pieczętowania na Shukaku, aby wyciągnąć go z wnętrza jego jinchūriki. Jak rozkazał Kazekage, Matsuri, Yukata i Mikoshi odchodzą, trójka zdecyduje się udać się do centralnej wieży, aby poprosić o pomoc. Mimo, że szybko upada Yukata, pozostawiając Matsuri iść naprzód sama, a Mikoshi zostaje z Yukatą. Tymczasem beztroska Fū zauważa ogoniastą bestię czakry woła o pomoc i pędzi na pomoc Gaary. Gdy kunoichi dotyka łańcuch, zostaje porażona prądem. Zdając sobie kunoichi jest jinchūriki, Hōichi decyduje testować siłę jego pieczętowania i próbuje ją wydobyć ogoniastą bestię w tym samym czasie. Gdy burza piaskowa ustępuje, Lee i Neji, informują Tenten, którzy zachęcani udać się do kierunku wieży, że posiadają dwa zwoje, zauważając, że nie ma szans, aby powiedzieć jego wrogów ze względu na niedawne wydarzenia. Następnie Neji używa byakugana na zwiad po okolicy, łowienie na widok zmęczonego Matsuri. Trójka Geninów rusza na pomoc kunoichi, Lee myląc zamiary Neji i pytał, czy chce ukraść zwój z shinobi w niebezpieczeństwie, tylko być skorygowane przez Tenten. Gdy zbliżają Matsuri, mówi im, że Gaara jest w niebezpieczeństwie i prosi ich, aby przybyć i pomóc w walce Kazekage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki