FANDOM

Odrodzenie Akatsuki
PoprzedniNastępny
Odrodzenie Akatsuki.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Odcinek 438
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 30.01.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Odrodzenie Akatsuki jest 348 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Przywódcy Akatsuki - Yahiko i Nagato - uczestniczą na spotkaniu z liderem Amegakure - Hanzō po otrzymaniu wiadomości od Danzō Shimura, który działa po kryptonimem Kanzo. Podczas wyruszenia na spotkanie, Konan zostaje pojmana jako zakładniczka. W tym momencie reszta członków Akatsuki wyruszyła, aby ostrzec swych liderów przed Hanzō, ale na drodze stanęli im Obito Uchiha (który chciał, aby Nagato zobaczył rzeczywistość) i Zetsu. Korzeń, a ich przywódca Danzō Shimura ujawniają, że mają rozejm z Hanzō i pojmali Konan. Jak ultimatum lider Amegakure postawił, że Nagato musi zabić Yahiko, bo inaczej dziewczyna zginie. Yahiko pogodził się z tym i dobrowolnie nadział się na kunai, którego trzymał Nagato. Rozwścieczony Nagato wykorzystuje moc Rinnegana do pokonania Konohy i shinobi z Amegakure, wzywając Statuę Zewnętrznej Ścieżki. Hanzō zdołał uciec przed gniewem Nagato. W ostatniej scenie widzimy jak Obito Uchiha opowiedział o planie księżycowe oko. Kończy się, gdy Nagato zatwierdził, że to Yahiko, którego ciało jest ścieżką Deva w jego Szściu Ścieżek Paina, zawsze będzie liderem Akatsuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki