FANDOM

Nowy tandem
PoprzedniNastępny
Tom 35.jpg
Informacje
Tom 35
Okładka Naruto Uzumaki

Nowy tandem jest 35 tomem mangi Naruto.

Rozdział 310

Tytuł

Rozdział 311

Przydomki

Sai odwiedza bibliotekę, aby dowiedzieć się o tym, jak się zaprzyjaźnić. Po przeczytaniu o pseudonimach, Sai próbuje umieścić koncepcji w praktyce poprzez nazwanie "brzydko" Sakurę. On i Naruto, którzy próbują powstrzymać Sakurę w ryzach, ale przy jej gniewie zostają ranni. Trójka spotyka się w szpitalu z Kakashim i powiedział im o spotkaniu z Sasuke. Ponieważ Sasuke stał się o wiele silniejszy od nich, Naruto martwi się, że oni następnym razem nie zdołają go uratować. Kakashi odpowiada, że Naruto musi stać się silniejszy i proponuje metodę szkoleniową, której tylko Uzumaki może się podjąć.

Rozdział 312

Skradające się niebezpieczeństwo

Rozdział 313

Nowy tandem

Yugito, która zwabiła Hidana i Kakuzu w pułapkę, zamyka wyjście, aby zapobiec ich ucieczce. Ona przemienia się w Dwuogoniastego i atakuje ich, ale nie są zainteresowani. W Konosze, Asuma zaczyna mówić o czymś Kakashiemu, gdy ich rozmowa zostaje przerwana przez Kurenai. Asuma z nią odchodzi, mówiąc Kakahiemu, że porozmawiają później. Tymczasem Hidanowi i Kakuzu udaje się pokonać Yugito, choć szybko sprzeczają się, dlaczego to trwało tak długo, aby to zrobić. Następnie przygotowują się, żeby udać się do kraju Ognia.

Rozdział 314

"Brzask" atakuje

Zetsu zabiera nieprzytomną Yugito, gdy Hidan i Kakuzu nadal znajdują się na tereny kraju Ognia. Idą do Świątyni Ognia szukając głowy mnicha, Chiriku, w celu ubiegania się o nagrodę za jego głowę. W Konosze, Kakashi wyjaśnia Naruto, że stworzenie nowej techniki wymaga połączenia transformacji natury i kształtu, pocięcia, a Naruto udaje, że rozumie. W tym czasie Asuma odwiedza grób Trzeciego Hokage, i zauważa, że mimo dzielących ich różnic to był dobrym ojcem. Tymczasem świątynia ognia została zniszczona i Chiriku zabity. Hidan i Kakuzu zabierają jego ciało do najbliższego punktu nagród.

Rozdział 315

Specjalny trening

Rozdział 316

Początek ćwiczeń

Rozdział 317

Początek koszmaru

Rozdział 318

Postępy w nauce

Rozdział 319

Źródło motywacji

Na drugiej stronie okładki

"Trzeba było dać z siebie więcej"... Po kolejnej nieudanej próbie zatrzymania Sasuke, Kakashi zaleca Naruto zadziwiającą metodę treningu. W tym samym czasie nieznana jeszcze bohaterom para członków "Brzasku" zbliża się ku krajowi Ognia...!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki