FANDOM

Nowy potrójny pat
PoprzedniNastępny
Rozdział 634.png
Informacje
Rozdział 634
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 374
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Fūton: Chōōdama Rasenshuriken

Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Nowy potrójny pat jest 634 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po tym jak Sasuke, Naruto i Sakura przywołali Aodę, Gamakichi i Katsuyu, Naruto jest zaskoczony, że nie pojawił się Gamabunta. Gamakichi stwierdza, że jego ojciec był zajęty, a Uzumaki woła o jego wzrost. Potem rozkazuje mu zaatakować prawdziwego Dziesięcioogoniastego. Tymczasem Sasuke instruuje Aodę iść prosto przed siebie, a on sam zaatakuje oryginał. Sakura mówi Katsuyu o podzieleniu na kilka części, aby uleczyć sojusz shinobi. Minato przyznaje trio, stwierdzając, że nowy trójstronny impas wzywając doprowadzenie Hiruzena do wspomnień swoich uczniów i uznaje, że to czas nowego pokolenia. Gamakichi wysoko skacze w powietrze używając jego tantō niszcząc ataki strażników jak Sasuke, jedzie na szczycie Aody, przecina sługusów klonów bestii. Następnie Naruto używa Fūton: Chōōdama Rasenshuriken w stronę Dziesięcioogoniastego, a Sasuke używa swoje Susanoo na Enton: Susanoo Kagutsuchi rzucając w kierunku Rasenshurikena. Wszyscy 11 Konohy dopingują ich, w tym szczęśliwa Sakura, która ukazuje łzę. Naruto pamięta, co powiedział mu jakiś czas temu Yamato, że tylko wiatr był w stanie podsycić gasnący ogień. Rasenshuriken łączy się z ognistą strzałą, tworząc Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki, które poruszały się na Dziesięcioogoniastego. Gdy obserwowali palącego się demona, Sai pyta Jūgo o prawdziwe motywy Sasuke podczas gdy Sakura patrzyła z powagą. Gdzie indzie, Orochimaru, Suigetsu i Karin docierają do miejsca przeznaczenia, Sannin komentuje zły stan Tsunade.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki