FANDOM

"Niech rozpocznie się turniej!"
PoprzedniNastępny
Niech rozpocznie się turniej!
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński トーナメント、開始!
Rōmaji Tōnamento, Kaishi!!
Angielski The Tournament Begins!
Polski Niech rozpocznie się turniej!
Odcinek 58
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 4
Data Emisji 17.05.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fala Dźwiękowa Wyjących Włosów

Raiton: Ōbādoraibu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Niech rozpocznie się turniej!" (トーナメント、開始!!, Tōnamento, Kaishi!!) jest 58. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Drużyny Konohamaru i Moegi przygotowują się do trzeciej rundy egzaminów na Chūnina. Pięciu Kage są obecni, a Rock Lee jest egzaminetorem w rundzie. Lee wyjaśnia, w jaki sposób zorganizowano walki. Pierwsza walka to Boruto kontra Yurui. Krótko starcie z mieczami i kunai zanim Yurui zacznie używać swojej eksplodującej gumy do żucia. Yodo mówi Shinki, że nie może walczyć z Boruto. Shinki ostrzega ich przed walką z Mitsuki, ale Toroi jest przekonany, że go pokona. Boruto próbuje skręcić shurikenem, aby przeplatał się z gumą do żucia, ale zanim trafi na Yurui, trafi w jednego. Boruto ponownie rozważa zakrzywienie swoich shurikenów, ale nie chcąc przegrać z ojcem, który ogląda, zamiast tego używa Kote, wijąc shurikena, który udaje mu się uderzyć w dziąsła Yurui tuż przed nim, pokonując go. Drugi mecz to Yodo kontra Shikadai. Shikadai kontynuuje ofensywę, próbując przypiąć Yodo swoim cieniem i kunai, ale Yodo łatwo ich unika. Odzwierciedla ona kunai z ładunkiem wybuchowym w Shikadai i ponownie unika jego ataku, nawet kiedy zasłania sobie wzrok bombą dymną. Yodo atakuje używając swoich włosów do tworzenia fal dźwiękowych. Shikadai zatrzymuje resztki dziąsła Yurui, a jego następny atak prawie ją uderza. Shikadai zdaje sobie sprawę, że nie używa oczu do czytania ruchów, ale słucha swojej zmieniającej się pozycji, aby ustalić, gdzie zamierza zaatakować. Shikadai próbuje użyć wybuchowych notatek, ale jej atak uderza go ponownie, powodując ich wybuch. Yodo jest sparaliżowany przez jego cień i zdaje sobie sprawę, że celowo wyłączył znaczniki, by stłumić odgłos jego zmieniającej się postawy. Yodo ustala mecz. Trzeci mecz to Sarada kontra Tarui. Sarada unika pierwszego ataku Tarui ze swoim Sharinganem i pokonuje ją jednym uderzeniem. Czwarty mecz to Inojin kontra Araya. Inojin używa wybuchowych znaczników w swoich rysunkach, ale Araya nie reaguje na nie i pokonuje go. Piąty mecz to Toroi kontra Mitsuki. Toroi używa Błyskawicy, aby wydłużyć czas reakcji, Mitsuki krótko używa trybu Mędrca, zanim przypomni sobie, że nie powinien, więc używa węży, aby go związać. Shinki wydaje się rozpoznawać Tryb Mędrca Mitsuki. Toroi ustępuje. Ostatnim meczem pierwszej rundy jest Chōchō kontra Shinki.

Występujące postacie