FANDOM

Niebezpieczna misja. W drodze do Kraju Fal
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Odcinek 6
Wątek Misja w kraju Fal
Manga Rozdział 9, Rozdział 10, Rozdział 11
Data Emisji 06.11.2002
Postacie
Tazuna

Gatō
Tora
Zabuza Momochi
Meizu
Gōzu
Madam Shijimi

Jutsu
Uwolnienie Wody: Technika Ukrycia w Wodzie
Narzędzia
Kubikiribōchō

Metalowe Rękawice
Doku

Niebezpieczna misja. W drodze do Kraju Fal jest 6 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Po pomyślnym zakończeniu misji rangi D, Naruto nieustannie prosi Hokage o misję z wyższego poziomu. Drużyna 7 zostaje przydzielona do misji eskortującej budowniczego mostów, Tazuny do kraju Fal i ochraniać go, gdy zakończy budowę mostu, to misja z rangi C. W drodze do kraju Fal, z kałuży wyłaniają się dwóch chūninów, zaskakując ich. Demoniczni Bracia najwyraźniej pokonują Kakashiego, a następnie zwracają uwagę ne geninów i Tazunę. Kakashi jest rozczarowany sposobem Naruto patrzący źle na sytuację, a następnie przechodzi do pochwał Sakurze i Sasuke za ich odwagę. Następnie Sakura sugeruje, aby przerwać misję, Kakashi zauważył zatrutą ranę Uzumakiego. Naruto nie chąc być już więcej tchórzem, wyjmuje kunaia i wbija w sobie rękę w celu usunięcia trucizny. Potem mówi przysięgę, że nigdy nie ucieknie, nie ważne jakie zagrożenia będą w trakcie misji. Kakashi dostrzega, że rana Uzumakiego zaczyna się uzdrawiać i zakłada, iż to moc dziewięcioogoniastego. Tymczasem Gatō, który zatrudnił demonicznych braci do wyeliminowania Tazuny, narzeka na ich i stwierdza, że nie są na wysokim poziomie. Zabuza, szef demonicznych braci, grozi Gatō swoim kolosalnym mieczem. Twierdzi, że demon ukrytej mgły osobiście wyeliminuje Tazunę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki