FANDOM

"Nie zdaliśmy? Ostateczna decyzja Kakashiego"
PoprzedniNastępny
Nie zdaliśmy Ostateczna decyzja Kakashiego.PNG
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Odcinek 5
Manga Rozdział 6, Rozdział 7, Rozdział 8
Data Emisji 24.10.2002
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu

Magen: Narakumi no Jutsu
Katon: Gōkakyū no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Nie zdaliśmy? Ostateczna decyzja Kakashiego" jest 5 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Kakashi uchylił poprzedni atak Sasuke. Następnie zajmuje się Sakurą, kusząc ją w genjutsu. Sasuke używa techniki Katon: Gōkakyū no Jutsu, Kakashi, jednak uniknął ataku za pomocą swojego Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu. Naruto próbuje ukraść jakiś obiad, ale zostaje złapany. Sakura już pod wpływem genjutsu jednak stwierdza Sasuke niesprawnego. Gdy kończy się czas, Kakashi mówi, że trójka całkowicie nie zdaje z testu dzwonka, ale nie może stać się ninja z powodu niezrozumienia celu ich podstawy testów: praca zespołowa. Potem nakazuje Sakurę i Sasuke, że jeśli zostaną złapani karmienia Naruto żywnością, będą one zdać egzaminu. Sasuke odwraca się i oferuje Naruto niektóre z jego obiadu po wysłuchaniu jego warczenie żołądka. Sasuke stwierdza, że ​​nie wyczuwa Kakashiego i Naruto w pobliżu byłoby zobowiązanie wobec nich później od jego słabości zmniejszający ich pracy zespołowej. Sakura widzi to i oferuje Naruto jej jedzenie, a także, choć to niezbyt szczęśliwy mając go karmić gdyż ręce miał związane Naruto na stanowisko. Gdy tylko Naruto jest podawany, Kakashi dramatycznie pojawia się przed nimi. Kakashi najwyraźniej przygotowuje się do ich wszystkich ukarania, Sakura wyjaśnia, że ​​dali Naruto jedzenie, bo jest członkiem drużyny. Kakashi następnie informuje, że wszystkie oni zdali test. Informuje drużynę, że są pierwszą drużyną w historii przechodząc jego test i że są teraz oficjalnie jego uczniami. Wyjaśnia, jedna z najważniejszych zasad ninja: tych, którzy łamią zasady są śmieciami, ale ci, którzy porzucają swoich przyjaciół są gorsi niż śmiecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki