FANDOM

Naukowe narzędzia ninja
PoprzedniNastępny
Naukowe narzędzia ninja
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński 科学忍具
Rōmaji Kagaku Ningu
Angielski The Scientific Ninja Tool
Polski Naukowe narzędzia ninja
Odcinek 55
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 2, Rozdział 3
Data Emisji 25.04.2018
Postacie
Araya

Shinki
Yodo

Jutsu
Takamimusubinokami
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Drużyna Shinki

"Naukowe narzędzia ninja" (科学忍具, Kagaku Ningu) jest 55. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Boruto trenuje shurikenjutsu pod Sasuke. Sasuke powiadamia Konohamaru, że trenuje Boruto. Konohamaru wyjaśnia Sasuke, jak różni się opinia Boruto o nim i jego ojcu. Sasuke dziękuje Konohamaru za nauczanie Sarady. Boruto pyta Sasuke o słabości Naruto i denerwuje się, gdy Sasuke opowiada o przeszłości Naruto. Sarada widzi trening drużyny 5. Drużyna 15 omawia strategie przeciw ewentualnym przeciwnikom w egzaminach Chūnina. Drużyna 10 sparuje przeciwko Temari. Temari mówi im o przybranym synu Gaary, który również podejmie egzaminy. Boruto próbuje użyć Kote dla swojego shurikenjutsu i jest tym zdumiony. Kontynuuje ćwiczenie. Różne generacje geninów przystępują do egzaminów Chūnina. W wymiarze lawy Kaguyi, Momoshiki i Kinshiki nie są w stanie znaleźć więcej zwojów Kaguyi. Urashiki donosi im o regionie, którym dowodzi Kaguya, wyjaśniając im, w jaki sposób rozprzestrzeniła się czakra. Naruto, Shikamaru i Kakashi omawiają ostatnią aktywność Białego Zetsu i spotkanie Sasuke z klanami Ōtsutsuki. Momoshiki i Kinshiki idą po Killera B i zbierają od niego czakrę. Urashiki wyjaśnia im, w jaki sposób Kaguya stworzyła przeciwko niemu żyjącą broń i jak została zapieczętowana przez własne dzieci. Kinshiki wyczuwa kolejną wielką koncentrację czakry. Gaara widzi Kankurō i Drużynę Shinki na egzaminach. Shukaku ostrzega Gaarę, że jego połączenie z Gyūki zostało zerwane. Sasuke przyspiesza trening shurikenjutsu Boruto. W domu Boruto przygotowuje Kote do wykorzystania w egzaminach Chūnina.

Występujące postacie