FANDOM

Naruto kontra Itachi!
PoprzedniNastępny
Tom 58.jpg
Informacje
Tom 58
Okładka Kruk Itachiego
Itachi Uchiha
Naruto Uzumaki

Naruto kontra Itachi! jest 58 tomem mangi Naruto.

Rozdział 545

Armia nieśmiertelnych

Rozdział 546

Teraźniejszość kontra przeszłość - starcie Kage

Rozdział 547

To, co posiada wartość

Nie móc zrozumieć okoliczności ożywienia syna po wyciągnięciu Shukaku, pomimo wyjaśnień Gaary, zwłaszcza w odniesieniu do sposobu uzyskania przyjaciół, niespodzianką Czwartego Kazekage nadal montuje informacje, że Gaara już go nie nienawidzi, bo rozumie co kierowało jego ojca. Wspomagając przeszłość, w tym zarówno narodziny syna i ewentualnego zajścia niepowiedzeni jako jinchūriki, Czwarty Kazekage zakłada, że istnieją pewne wartości w jego ożywieniu, gdyż pozwala mu to na określenie rzeczywistą wartość swego dziecka. Zastanawiając się, czy Gaara jest naprawdę zdolny przewyższenia go, walka między ojcem i synem rozpoczyna się zderzeniem odpowiedniego złota i piasku, co powoduje mieszanine obydu. Jednakże próbując ochronić dwóch pozostałych Kage z Suna Arare, piasek Gaary zdołał powstrzymać całą trójkę w nieuniknionym uścisku. Przyznając wzrost jego syna jako jego liczniki nadal nie w obliczu Gaary [[Suna no Tate], Czwarty Kazekage dochodzi do wniosku, że wszystko co robił, to było błędem. Oświadczając, że siła Gaary nie pochodzi od Shukaku, lecz od jego matki - Karury.

Rozdział 548

Naruto kontra Itachi!

Gaara jest wstrząśnięty ujawnieniem Czwartego Kazekage o miłości matki do niego. Gaara płacze, jak ojciec stwierdza, że Gaara przerósł go i powierza mu wioskę, a potem zostaje zapieczętowany. Tymczasem Trzeci Raikage i Drugi Mizukage uciekają z piasku Gaary. Ōnoki i Mū kontynuują walkę, a Ōnoki mówi mu, aby nie lekceważył go, gdy tworzył jego skalne klony. Gdzie indziej, Naruto B spotykają Nagato i Itachiego Uchihę.

Rozdział 549

Pytanie Itachiego

Rozdział 550

Wyróżnione duchy nieba

Rozdział 551

Powstrzymać Nagato

Rozdział 552

Warunek Hokage

Itachi zakończy pieczętowanie Nagato. Kabuto wyraża frustrację na pieczętowaniu Nagato, wierząc, że jego wzmacniane pole widzenia zrekompensuje jego zaburzenia mobilności, choć Itachi udało wykorzystać swoje martwe atuty. Kabuto uważa za pomocą jego atutu. Itachi mówi, że ma plan i będzie powstrzymywał Kuchiyose: Edo Tensei, ale Naruto kładzie nacisk na walkę na własną rękę i próbuje zrobić więcej cienistych klonów, ale zaczyna odczuwać skutki długotrwałego korzystania z trybu czakry lisa. Itachi przypomina Naruto, że nie należy zapominać, o ludziach, którzy go zrozumieli, że robi rzeczy na własną rękę prowadzi do porażki. Killer B mówi Naruto o jego obietnicy Iruce utrzymania Naruto bezpieczne. Itachi niszczy kruka i Shisuiego Sharingana, jak będzie to zrobić kolejne dziesięć lat, zanim jego moc może być ponownie użyta, a następnie odchodzi. Sojusz shinobi walczy z Drugim Mizukage są mylone przez miraże w olbrzym milczek, mimo rad Mizukage. Temari przecina Trzeciego Raikage, sygnalizując działanie drużynie pieczętującej. Gaara wykrywa niewidoczne Mū za Ōnoki, którzy szczepy plecy. Mū przygotowuje się do ataku, a Gaara zauważa Rasengan za Mū.

Rozdział 553

Główne pole bitwy

Rozdział 554

Maksymalny wirujący shuriken

Rozdział 555

Sprzeczność

Na drugiej stronie okładki

Madara wykorzystuje zdolności Białych Zetsu i sieje zamęt w szeregach przeciwnika, chcąc zwabić Naruto na front. Ten by ratować przyjaciół, interweniuje, gdzie tylko może. W tym samym czasie Gaara i Ōnoki stawiają czoła dawnym Kage...!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki