FANDOM

Naruto dołącza do wojny
PoprzedniNastępny
Naruto dołącza do wojny.png
Informacje
Opening Moshimo
Ending Sayonara Memories
Odcinek 296
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 545, Rozdział 546
Data Emisji 17.01.2013
Postacie
F

Nonota
Musai

Jutsu
Rasenrangan

Jiton: Sakin Taisō
Jiton: Jakuhō no Sōjin
Mini-Rasenshuriken
Rasenkyūgan

Narzędzia
Sakin

Naruto dołącza do wojny jest 296 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto i B przystępują do wojny, pędzący duet w kierunku pola bitwy i szybko napotyka zwerbowane klony Białego Zetsu. Dzięki nowej zdolności Naruto szyko ich pokonują. Naruto wysyła kilka klonów na fronty. Naruto i B, następnie ruszają dalej tylko po drodze ratują Musai i Nonota przed ożywionym Toroim, który zostanie niezwłocznie szczelnie zapieczętowany. Tymczasem, oddział Wsparcia logistycznego i Wydziału Medycznego są w stanie spoczynku z nikim pozwoliło pójść w pobliżu głównego namiotu, gdzie Shizune i Sakura prowadzili ich autopsję. Poprzez badania byli w stanie zebrać więcej informacji, które przesłali do centrali. Gdzie indziej na czwartym Wydziału bitwy, ożywieni Kage zbliżali się coraz bardziej do Gaary i Ōnokiego . Zaalarmowani przez , że dwie osoby znajdują się w pobliżu, Kage są witani przez ogromnego potok piasku, który w drugiej Mizukage ożywieniem komentuje na temat. Wierząc, że jest dziełem Shukaku, Czwarty Kazekage szybko zatrzymuje piasek za pomocą swojego Sakin, powodując, iż Trzeci Raikage do uznania go jako właściciela Kekkei Genkai uwolnienie magnesu. Będąc w szoku, nie patrzą przed siebie na bestię, ale w rzeczywistości jego syna, trzy z czterech Kage są wychwytywane przez ramiona piasku utworzone przez Gaara. Mū, który był w stanie uniknąć schwytania, jest jednak wkrótce zjawiają się Ōnokiego korzystania z uwolnienie pyłu: Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu, do której poprzedni Tsuchikage odpowiada w naturze, których skutki pozostawia ogromny krater w środku bitwy. Kwestionując jego syna na to, gdzie był jegonogoniasty jak reszta Czwartej Dywizji zwlekał a sposoby powrotem oczekiwaniu na sygnał, Gaara informuje ojca, że on już nie był jinchūriki jakim go uczynił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki