FANDOM

"Nareszcie"
PoprzedniNastępny
Rozdział 640.png
Informacje
Japoński やっとだよ
Rōmaji Yatto da yo
Angielski Finally
Polski Nareszcie
Rozdział 640
Tom 67
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 640
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Shakujō
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Nareszcie" (やっとだよ, Yatto da yo) jest 640. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Minato teleportuje się do Naruto i Sasuke, ponieważ znak, który był wcześniej na Obito miał pozornie zniknął, sprawa wyglądała na tragiczną dla dwóch. Naruto, jednak pamiętając wyjaśnienia jego ojca, jak działa jego technika, używa czakry ramiona chwytając zarówno Sasuke, a jego ojciec pozwalając Minato teleportować ich dla bezpieczeństwa. Dokładnie pod wrażeniem działania syna, Minato i jego grupa z kolei ich uwagę z powrotem na Obito w czasie, aby zobaczyli nowego jinchūriki utratę kontroli bestii po raz kolejny, jak jego ciało zaczyna być zniekształcone. Gdy Obito uruchamia skompresowaną wersję tajemniczej substancji, Minato przygotowuje do odbicia pocisku, ale każdego pozostawia w szoku, atak kończy się krótko z nich, a następnie rozszerza umów przed powrotem do Obito. Myśląc, że atak był przeznaczony dla cienistego klona Minato, zdaje sobie sprawę, że Obito walczy o utrzymanie kontroli i poprzedni atak był próbą zniszczenia części kontroli nad swoim ciałem. Intencyjny w sprawie uruchomienia jego kontrataku, Minato, Naruto i Sasuke zobowiązuje do kontynuacji współpracy z ataku.. W tym czasie, Obito - który jest tylko w stanie wypowiedzieć nazwę Rin w tym momencie - stara się utrzymać swoją świadomość i wraz z nią kontrolę bestii. Gdy Minato, przypominając sobie młodego człowieka miał wyszkolonych lat wcześniej, rzuca się mu pomóc, w podświadomości Obito, w Obito skupia się na obrazie jego drużyna w Dziesięcioogoniastym próbuje zgrać jego świadomość w sobie, Obito jest ostatecznie w stanie przejąć kontrolę bestii, pojawiające się w postaci jeszcze bardziej przypomina sylwetka Mędrca Sześciu Ścieżek włącznie z shakujō. W pełnej kontroli, Obito atakuje Minato, łzawienie rękę, zmuszając Czwarty Hokage teleportować się w bezpiecznej odległości. Jednak ich bezpieczeństwo okazało się nic, ale podstęp jak Sasuke i Naruto zauważyli, że Obito przywiązywał część tajemniczej substancji do rekonstrukcji ciała Minato. W szoku, wszyscy wokół nich przyglądali się, gdy kula zaczęła świecić, przygotowanie do rozszerzenia, jak przedtem.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki