FANDOM

Nadchodzą posiłki
PoprzedniNastępny
Nadchodzą posiłki.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Odcinek 321
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 558, Rozdział 559
Data Emisji 18.07.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Nadchodzą posiłki jest 321 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy armia klonów białych zetsu nadal sieje spustoszenie na wszystkich polach bitew, gdy sojusz shinobi walczy, żeby znaleźć sposób, aby poradzić sobie z sytuacją, aż przybywa Naruto. Gdzie indziej, oddział ochraniający Daimyō kontynuują walkę z Czarnym Zetsu. Ostatecznie cieniste klony Naruto przybywają na wszystkie pola walk. Gdy w siedzibie od kopuły otrzymując sprawozdania, że Naruto obraca przepływy wojny z powrotem na ich korzyść, Tsunade do A ujawnia zadowolenie, którzy uroczyście odrzuca ją. Dywizja sensoryczna jest poproszony o sprawdzenie stanu Madary i Ao ujawnia, że zaczął się poruszać z drużyną ożywionych jinchūrikich. W tym samym czasie, gdy reszta czwartej dywizji odnajduje Kabuto Yakushi umieszcza swój atut w grze i używa Mū do przywołania. Po przywołaniu trumny, Mū unika ciosu, sensor między sojuszem ostrzega ich o pojawieniu się nowych przeciwników. Wszyscy są wstrząśnięci, gdy widzą, Mū na szczycie skały, która doprowadza, że Ōnoki zdał sobie sprawę o podzieleniu się na dwie części, przed zapieczętowaniem. Ujawnia się druga osoba przed sojuszem, a Ōnoki informuje ich, że stoi przed nimi nie kto inny jak sam Madara Uchiha. Wierząc, zamaskowany mężczyzna, aby w końcu doszedł do walki bezpośrednio, Gaara odwraca ich uwagę na oczy Madary, że został ożywiony. Rzucając ich do dalszego zakłopotania, Temari przypomina im, że osoba, która ich zdaniem była Madarą został dostrzeżony gdzie indziej z własną armią, co ich wszystkich zastanawia, kim jest rzeczywiście zamaskowany mężczyzna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki