FANDOM

Na rzecz pokoju
PoprzedniNastępny
Tom 54.jpg
Informacje
Tom 54
Okładka Konan
Kisame Hoshigaki
Maito Gai
Naruto Uzumaki

Na rzecz pokoju jest 54 tomem mangi Naruto.

Rozdział 505

Lisia moc uwolniona

Rozdział 506

Gai kontra Kisame

Rozdział 507

Fałszywa postać

Rozdział 508

Umrzeć jak shinobi

Kisame gryzie własny język, aby powrócić do świadomości i zapobiec Aoba Yamashiro w uzyskaniu wszelkich informacji na temat Akatsuki. Następnie tworzy kopułę z wody wokół siebie uniemożliwiając Gaiowi atakowanie go i przywołuje trzy rekiny w jego obrębie. Potem przypomina swoje pierwsze spotkanie z Itachim Uchihą, sprawia, że jego własne rekiny pożerają go. Oglądając Kisame jak poświęca życie, Naruto komentuje, że są tacy w Akatsuki, który działają, aby chronić swoich przyjaciół. Wtedy Gai mówi, że Kisame Hoshigaki żył i umarł jak prawdziwy shinobi. Dodał, że zawsze będzie go pamiętać. Następnie zabiera zwój pełen informacji, który zbierał Hoshigake. Motoi zasugerował, aby spojrzeć na niego. W rzeczywistości okazuje się być pułapką, otacza ich kopuła z wody, a rekin zabiera zwój. Tymczasem Konan i Tobi konfrontują się ze sobą. Zamaskowany mężczyzna prosi, aby dziewczyna pokazała, gdzie ukryła Nagato i Rinnegan. Lecz Konan wiedziała, że Tobi wkrótce przybędzie i czekała na możliwość zabicia go. Tobi w ramach odpowiedzi mówi jej, że nie będzie łatwo dla niej tylko dlatego, że była członkinią organizacji Akatsuki.

Rozdział 509

Na rzecz pokoju

Rozdział 510

Niespodziewana zakazana technika

Rozdział 511

Wracajmy

Tobi bierze ciało Nagato się i wychodzi. Po tym czasie wraca, gdy Jiraiya trenował sieroty Ame. On realizuje tajną metodę komunikacji za pomocą czasoprzestrzenni i wyjaśnia ich zastosowanie i znaczenie. Tymczasem, gdy ciało Konan pływa w wodzie zakrwawiony kawałek papieru jest oderwany z ciała Konan przez wiatr. Czerwony papier ląduje przed deskami wewnątrz starej kryjówki z Sieroty Ame. Cztery deski z czerwonego papieru przed nimi symbolizować, że Jiraiya i sieroty wszyscy wrócili do domu. Na kryjówki Akatsuki, Tobi na nowy strój oświadcza, że nadszedł czas, aby złapać Dziewięcioogoniastego.

Rozdział 512

Prawda o Zetsu

Motoi wysyła wiadomość do Kage o wycieku informacji. Naruto i B mają pozostać na wyspie, ponieważ jest ruchomą fortecą, i nie mogą zostać łatwo śledzonym. Pomocnicy Kabuto chcą pojmać Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego w miejscu Tobiego. Tobi ujawnia swoją armię stu tysięcznych białych Zetsu.

Rozdział 513

Kabuto kontra Tsuchikage

Ōnoki wraz z Kurotsuchi i Akatsuchi lecą na wyspę. Naruto i inni ukrywają się wewnątrz skorupy żółwiej wyspy. Kabuto i Deidara odnaleźli wyspę, ale dochodzi do konfrontacji z Ōnokim.

Rozdział 514

Plan Kabuto

Na drugiej stronie okładki

Wzbogacony doświadczeniem rodzicielskiej miłości Naruto stawia kolejny krok na obranej drodze ninja, zdolny kontrolować Dziewięcioogoniastego, demaskuje Kisame kryjącego się wewnątrz "skóry rekina". Gdy ten, zdobywszy już cenne informacje, usiłuje zbiec, po raz trzeci na jego staje zielona bestia z Konohy!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki