FANDOM

Na froncie
NastępnyNastępny
Na froncie.png
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Cascade
Odcinek 268
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 525, Rozdział 526
Data Emisji 28.06.2012
Postacie
Brawk w tym odcinku.
Jutsu
Kuroi Kaminari

Raiton: Kuropansa

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Na froncie jest 268 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Daimyō z pięciu Wielkich Krajów Shinobi zebrani w ufortyfikowanego domu, gdzie spokojnie omawiają zjednoczone siły shinobi i jake medale przyznać shinobim po wojnie, gdy pojawia pojawia się Czarny Zetsu infiltrując twierdzę daimyō, ale jego próba kończy się niepowodzenie, jak daimyō zostali przeniesieni do nowej lokalizacji i wszystko, co zostało było drewnianymi manekinami. Otoczony shinobi oraz siatkę, ucieka z pomieszczenia i utrzymując jego nadzór, że został niedoceniony. Mei Terumī i jej drużyna eskortują daimyō mrozu i zapewnia go o jego bezpieczeństwo. Tymczasem na wybrzeżu kraju Błyskawic, Darui rozpoczyna swój atak na siły wroga za pomocą techniki. Hizashi konfrontuje się ze swoim bratem, przypominając, że jego śmierć była dla dobre swojego klanu, ożywiony i zmuszony do walki z wrogiem. W międzyczasie, Kankurō i jego oddział skierowani do innej grupy ożywieńców - Chiyo, Hanzō i Kimimaro - którzy zostali zatrudnieni przez Chūkichi dostarczając pomoc drużynie zasadzkowej. Na pustyni, Shikamaru otrzymuje rozkazy z centrali w celu bierze połowę swojej grupy i idzie pomóc oddziałowi Darui. Temari wyraźnie zakłopotana, gdy mieli zmierzyć się z potężnym shinobi posiadający kekkei tōta. Ōnoki przybywa na pole bitwy, aby pomóc czwartej dywizji. Jeszcze na linii brzegowej, Darui stoi teraz patrząc na złoto i srebrnych braci: Kinkaku i Ginkaku, przeprasza za to, że teraz będzie musiał zabrać swoje "złoto i srebro" świecić jeszcze jednym uderzeniem swojej uwolnienie burzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki