FANDOM

Mitsuki
Mitsuki
ミツキ, Mitsuki
Debiut
Manga Tom 73, Rozdział 700+1
Powieść Zai no Sho
Film Boruto
Występuje w Manga, powieść i film
Głosy
Japoński Ryūichi Kijima
Status Profesjonalny
Data Urodzin 25 Lipiec
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 149 cm
Klasyfikacja Mędrzec
Kekkei Genkai Kekkei Genkai klanu Jūgo
Przynależność Otogakure Otogakure

Konohagakure Konohagakure

Drużyna Drużyna Konohamaru
Ranga Ninja Gaiden: Student Akademii

Boruto: Genin

Rodzina
Orochimaru (Ojciec)

Log (Brat)

Mitsuki shinobi z Konohagakure, a także kolega Boruto Uzumaki i Sarady Uchiha.

Osobowość

Ta sekcja wymaga uzupełnienia. Jeśli masz jakąś wiedzę na ten temat, rozbuduj ją!

Wygląd

  • Pełny wygląd Mitsukiego.
  • Mitsuki w nadchodzących seriach.

Mitsuki ma rozczochrane biało-niebieskie włosy, cienkie brwi, ze złotymi oczami i bladej cerze, którą odziedziczył po ojcu. Jego strój składa się z luźnego kimona obwiązanego pasem, granatowe spodnie oraz standardowe sandały shinobi. Opórcz tego dodatkowo nosi rękawiczki bez palców, ochraniacz z symbolem Konohy.

Umiejętności

Czakra i Fizyczna Sprawność

Ninjutsu

Senjutsu

Biografia

Przeszłość

Mitsuki został sztucznie stworzony przez Orochimaru, powstał z tego samego embrionu co co najmniej jeden starszy "Mitsuki". Podobnie jak jego "brat", Mitsuki nazwano "Tsuki" (杯, dosł: Vessel) i szóstym znakiem chińskiego zodiaku kalendarza "Mi" (巳, dosł: Wąż). Orochimaru, jako "rodzic" Mitsukiego, chciał, aby chłopak mógł odnaleźć swoją niezależność, którą stworzył złożoną przez poprzedniego Mitsukiego. Mitski opanował Tryb Mędrca i postanowił zbuntować się przeciwko jego "rodzicowi" i jego "starszego brata". Porzucił swoje domostwo, aby sam ukształtować swój los, a teraz jest znany pod "Mitsuki" (巳 月, Mitsuki) zastępując drugą postać z "Tsuki" (月, dosł: Księżyc). Mitsuki dzięki daru od Orochimaru odkrył Boruto Uzumakiego, postanowił udać się do Konohagakure i zaprzyjaźnić się z nim w celu znalezienia własnej życiowej drogi.

Po przybyciu do Konohy, Mitsuki wstąpił do Akademii. Mitsuki nadal pozostaje tajemniczy wobec swoich kolegów z drużyny.

Epilog

Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu

Boruto

Po ukończeniu Akademii i zdobyciu rangi genina, Mitsuki wraz z Saradą Uchiha i Boruto Uzumakim zostaje przydzielony do drużyny Konohamaru Sarutobiego. Ich pierwszą misją jest złapanie gigantycznej pandy. Gdy Boruto otacza zwierzę cienistymi klonami i ignoruje grupę, irytując tym Saradę, Mitsuki mówi jej, by zostawiła mu zadanie, ponieważ będąc synem Hokage najprawdopodobniej zostanie nim w przyszłości.

Boruto: Następna Generacja Naruto

Ciekawostki

  • Jego hobby to czytanie databooków i granie w karty.
  • Jego ulubionym daniem jest jajecznica a najmniej lubianym mięso z zwierząt z łuskami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki