FANDOM

Maska skrywająca serce
PoprzedniNastępny
Maska skrywająca serce
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Odcinek 349
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 06.02.2014
Postacie
Kinoto

Hinoe

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Maska skrywająca serce jest 349 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Trio Ino-Shika-Chō zostali wysłani z misją o dostarczenie traktatu pokojowego dla Iwagakure. Jednak wymiana słów prawie doprowadziła do konfliktu, ale wkroczył Czwarty Kazekage ze swoimi shinobi. Traktat zostaje wzniesiony przez Trzeciego Tsuchikage i radę, którzy rozmawiają o przyszłości. Tymczasem Kakashi nadal jest nękany przez koszmary dotyczące śmierci Rin. Hatake staje się jeszcze bardziej ponury i wycofany. W trakcie spotkania Hiruzen omawia z radą i Danzō o przyszłości osady i jego decyzję rezygnacji z funkcji Hokage oraz mianować nowego. Na spotkaniu z Daimyō z Kraju Ognia, Hiruzen odrzuca nominację Danzō, którym jest Orochimaru, a sam Hiruzen nominował Minato, który wyróżnił się w czasie ostatniej wojny. Danzō, jak i Orochimaru planują kolejne ruchy. Minato Namikaze ostatecznie przyjmuje stanowisko i otrzymuje radość od swojej żony, Kushiny. Jako Hokage wysyła Kakashiego na przetransportowanie zwoju. Jednakże uraz młodego jōnina doprowadza, że o mały włos nie zginąć z rąk przeciwnika. Maito Gai ratuje przyjaciela i w sprawozdaniach Minato Namikaze ukazuje zadowolenie. Potem Czwarty Hokage informuje Hatake, że chciałby go zwerbować do ANBU, pod jego osobistą kontrolą. Po otrzymaniu wyposażenia, Kakashi Hatake zakład ubiór i rozpoczyna w ten sposób kadencję w szeregach ANBU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki