FANDOM

Marzenie wojowników
PoprzedniNastępny
Rozdział 648.png
Informacje
Rozdział 648
Tom 68
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 351, Odcinek 369, Odcinek 382, Odcinek 383
Postacie
Trzeci Mizukage

Shamon
Reto
Byakuren
A

Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Marzenie wojowników jest 648 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Z nową determinacją i wzrostem czakry z Yin Kuramy, Naruto kieruje z powrotem do walki u boku Sasuke - który, aby nie być gorszym, ma Jūgo używający transformacji mędrca na jego Susanoo, aby nadać jej naturalnej energii, tworząc oznaczenia przeklętej pieczęci nieba na Susanoo Sasuke. Gotowy do działania, obaj młodzi mężczyźni zanurzają do walki z Obito, który wziął pod uwagę, raz po raz Naruto pozbiera się z kolejnej rozpaczy. Z tym, w jaki sposób odzwierciedla Orochimaru, Sasuke pozornie miał potencjał, by prześcignąć nawet samego Madarę Uchihę, gdy Tobirama zauważa, że Naruto przypomina w wielu aspektach, takich jak jego brat Hashirama: błędy i wszystko. Shinobi jeszcze wątpią, ale niebawem wszyscy wyczuwają wspomnienia Hashiramy z pierwszego szczytu pięciu Kage. Gdy spotkanie trwa, Hashirama zaczyna błagać wszystkich o zjednoczenie. Z tym Hashirama rozwiewa niepokój, a ich determinacja, a także siła do walki powraca. Ostatecznie pojawiają się Kage, którzy odpowiadają Hashiramie po zjednoczenie między wioskami. Wówczas wszyscy stoją obok siebie na linii frontu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki