FANDOM

"Madara Uchiha"
PoprzedniNastępny
Madara Uchiha (odcinek)
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński うちはマダラ
Rōmaji Uchiha Madara
Angielski Madara Uchiha
Polski Madara Uchiha
Odcinek 322
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 560, Rozdział 561
Data Emisji 25.07.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Katon: Gōenka

Katon: Gōka Mekkyaku
Sabaku: Hando
Tengai Shinsei
Uwolnienie Lawy: Gumowa Obrona

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Madara Uchiha" (うちはマダラ, Uchiha Madara) jest 322. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kabuto przejmuje kontrolę nad ciałem Mū i wyjaśnia Madarze, że uczynił go silniejszym niż za jego życia. Z tym, Uchiha rusza do ataku i odpycha część czwartej dywizji, gdy budzi Susanoo. Jednak, Gaara, Ōnoki i Naruto podejmują próbę pokonania Madary za pomocą różnych technik. Jednak Uchiha zdołał w porę aktywować Rinnegana potwierdzając hipotezę, że tak naprawdę nie zginął w Dolinie Końca i obudził Rinnegana tuż przed śmiercią. W tym momencie Madara powoduje, że z nieba spada na czwartą dywizję wielki meteoryt, ale Ōnoki zdołał zatrzymać pierwszy, lecz wkrótce po nim pokazuje się drugi i tym razem nie jest w stanie zatrzymać. Następnie Uchiha próbuje przywołać Kuramę ale nie mógł, ponieważ jest zapieczętowany w Naruto. Wówczas przechodzi do testowania komórki Hashiramy znajdujący się wewnątrz niego, korzystając z techniki narodzenie drzewnego świata, pozostawiając Naruto i ocalałych shinobi z czwartej dywizji w szoku.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki