FANDOM

Madara Uchiha

Madara Uchiha

Madara

うちはマダラ, Uchiha Madara

Drugi Sześciu Ścieżek (二人目の六道, Futarime no Rikudō)
Zbawca tego Świata (この世の救世主, Kono Yo no Kyūseishu)
Duch Uchiha (うちはの亡霊, Uchiha no Bōrei)

Debiut
Manga Tom 41, Rozdział 370
Anime Odcinek 130
Film Ostatni
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Głosy
Japoński Naoya Uchida

Gō Inoue

Angielski Neil Kaplan
Status Profesjonalny
Data Urodzin 24 Grudzień
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Status Nie żyje
Wzrost 179 cm
Waga 71,31 kg
Grupa Krwi O
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja, Sensor, Jinchūriki
Kekkei Mōra Oko Rinne Sharingan
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan

Mangekyō Sharingan Madary Wieczny Mangekyō Sharingan
Rinnegan Rinnegan
Mokuton Uwolnienie Drewna
Ranton Uwolnienie Burzy

Bijū Dziesięcioogoniasty (Formy)
Przynależność Konohagakure Konohagakure

Akatsuki Akatsuki

Klan Klan Uchiha Klan Uchiha
Rodzina
Tajima Uchiha (Ojciec)

Izuna Uchiha (Brat)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Ranton Uwolnienie Burzy
Mokuton Uwolnienie Drewna
Katon Uwolnienie Ognia
Suiton Uwolnienie Wody
Fūton Uwolnienie Wiatru
Yōton Uwolnienie Yang
Inton Uwolnienie Yin
Onmyōton Uwolnienie Yin-Yang
Doton Uwolnienie Ziemi

Madara Uchiha Legendarny lider klanu Uchiha przed i po uformowaniu Konohy. Tuż po zawarciu sojuszu ze swoim rywalem, Hashiramą Senju pomagał budować wioskę ukrytą w liściach. Następnie po poróżnieniu się z Hashiramą opuścił osadę. Kilkakrotnie zagrażał wiosce, atakując ją. W końcu myślano, że nie żyje, a tak naprawdę w ukryciu realizował swój plan księżycowe oko. Wkrótce ten plan kontynuował Obito Uchiha, który dołączył do niego. Podczas czwartej wojny shinobi zostaje ożywiony przez Kabuto i staje się głównym antagonistą serii.

Osobowość

Wygląd

Wygląd Madary

Pełny wygląd Madary.

Madara jasny kolor skóry, długie i kolczaste włosy. W młodości jego włosy sięgały do ramion i nosił standardowy strój klanu Uchiha: wysoki kołnierz, czarna koszula z herbem klanu na plecach i niebieskie spodnie z bandażami wokół łydki. Obok pasa miał worek, w którym trzymał narzędzia shinobi. W etapie dorosłości, Madara nosił tradycyjny strój bojowy swego klanu, a był z długimi rękawami czarny płaszcz, a po zawarciu sojuszu nosił bordową zbroję składająca się z licznych płyt, tworząc elementy ochronne wzdłuż jego klatki piersiowej, taili, ramion i ud. Miał przy sobie ochraniacz na czole z symbolem Konohy. W anime widać metalowe pasy, a także brązowy, sktórzany ekwipunek do przechowywania dwóch mieczy.

W podeszłym wieku, Madara był bardzo wyczerpany i wychudzony, jego włosy były cienkie i białe. Miał na sobie prosty, czarny strój i miał trzy grube więzi połączone od kręgosłupa do demonicznej statuy zewnętrznej ścieżki, aby powstrzymała jego życie. Brakowało mu oczu, które przeszczepił Nagato i zastąpił on lewym sharinganem. Gdy Madara odrodził się podczas Czwartej Wojny Shinobi, poza ogólnym wpływem i szarymi, drobnymi pęknięciami na jego osobie, młode ciało zostało przywrócone z dodatkiem repliki twarzy Hashiramy. Po prawdziwym ożywieniu przez Obito, pęknięcia Madary zniknęły, pokazując jego całkowity powrót do życia. Jednak brakowało mu oczy z powodu, że dał je Nagato (a później przejął je Obito). po wchłonięciu czakry senjutsu, twarz Hashiramy na jego klatce piersiowej zyskała oznaczenie trybu mędrca. Po początkowym starciu z ogoniastymi bestiami, Madara stracił prawą rękę, szybko zastępując białym ramieniem Zetsu, a w tym samym czasie odzyskuje prawe oko.

Gdy zdobywa staje się jinchūrikim dziesięcioogoniastego, ciało Madary ulega drastycznej zmianie, natychmiast uzyskuje ostateczną transformację. W tej postaci, jego włosy, a on sam staje się biały i zostaje otoczony czakrą, która stabilizuje się w ubraniu z oznaczenia Magatama na piersi i ma ten sam wzór rinnegana i dziewięciu oznaczeń Magatama w rzędach po trzech na plecach. Pod płaszczem, ma czarny strój, czarne spodnie, rękawice i buty. Również ma na sobie ochraniacz na czoło, dając mu wygląd ogólny mędrca sześciu ścieżek. Po wchłonięciu shinju jako drzewo, Madara uzyskuje wzór Tomoe wokół jego mankiety i brzegu swego płaszcza.

Podczas walki z Sasuke i Naruto, Madara był w stanie ukraść sharingana Kakashiego, zdobywając komplet oczu, ale skradzione oko nadal ma ten sam kształt. Po odzyskaniu Rinnegana, Madara otworzył trzecie oko, które otworzyło się na czole jak u Kaguyi, składający się ze wzoru trzech Tomoe krąży w trzech pierwszych linii jak oko dziesięcioogoniastego.

Umiejętności

Czakra & Fizyczna Wytrzymałość

Ninjutsu

Bukijutsu

Transformacja Natury

Dōjutsu

Sharingan

Mangekyō Sharingan

Rinnegan

Rinne Sharingan

Percepcja Sensoryczna

Inteligencja

Modyfikacje Ciała

Transformacja Jinchūriki

Biografia

Przeszłość

Czwarta Wojna Shinobi: Odliczanie

Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja

Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego

Atak Kaguya Ōtsutsuki

Ciekawostki

  • Imię Madara (斑) można przetłumaczyć jako „plamy”.
  • Hobby Madary jest sokolnictwo.
  • Ulubionym jedzeniem Madary jest inarizushi, a jego najmniej ulubionym ikra.
  • Madara chciałby walczyć z wysokiej klasy ninja.
  • Ulubionym wyrażeniem Madary jest „pokonać kogoś bardzo łatwo/bez problemu” (铠袖一触, Gaishū Isshoku).
  • Miał czterech braci.
  • Jest reinkarnacją Indry, czyli syna Mędrca Sześciu Ścieżek, założyciela klanu Uchiha. Kolejną jest Sasuke Uchiha.

Cytaty