FANDOM

Luka
PoprzedniNastępny
Rozdział 642.png
Informacje
Rozdział 642
Tom 67
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 379
Postacie
Brak w tym rozdziale.

Gamakichi

Jutsu
Mizuame Teppō
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Luka jest 642 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Z całego obszaru stananie w płomieniach od ataku na Obito, Sasuke i Naruto oglądają, zastanawiając się, czy ich atak był udany. Tymczasem teleportuje do strony Tobiramy, Minato, zauważając, że wylądował atak Obito może chronić przed siebie z tajemniczymi kulami. Jednak Obito wyłania się z płomieni, bez szwanku, jak kule usunęły czarne płomienie. W dwóch Hokage przeanalizowali sytuację, Tobirama zauważa, że ​​ręka Minato powinna teraz się zregenerować, i dochodzi do wniosku, że wszystko, co robi zaangażowanych Obito korzysta z uwolnienie yin renderowania zdolności regeneracyjne techniką bezużyteczne. Jak nazywa się Naruto Sasuke zauważyć, musieliby prowadzić natarcie i próbuje przejść do trybu ogoniastej bestii. W rezultacie, płaszcz znika w ogóle doprowadza to Tobirama do zbeczenia za to Naruto i Minato za nie myślenie. Gdy Minato nieśmiało przeprasza Drugiego, wszyscy są w szoku, gdy Gamakichi atakuje Obito z techniką Mizuame Teppō zauważając, że technika przywołania wkrótce się wyczerpie i chciał spróbować czegoś zanim zniknął. Gdy Obito odbija atak pod czujnym okiem shinobi, w Minato pyta o jego intencje prowadzą Obito dyskredytuje stanowisko Hokage, co Minato wini łańcuch wydarzeń, podczas ataku na lisa na Konohę na jego niezdolność do rozpoznawania własnego ucznia, Naruto, jednak mówi jinchūriki nie patrzeć w dół na pozycję, ponieważ nie był w stanie go nabyć, i - nawiązując do tego, co się dzieje, jak Naruto utworzył Rasengana - Tobirama teleportuje Naruto powyżej Obito gdzie wysyła swój atak uderzając w plecy Obito. Chociaż Sasuke i Minato są w szoku, Tobirama wyjaśnia, że ​​okazuje się, że był skuteczny przeciwko senjutsu Obito w formie. Gdy Minato zauważa, że ​​jego syn stał się mędrcem jak własny sensi, sylwetka Yin Kuramy zauważa, że ​​Naruto wychował się być kimś, kto kochał swoich rodziców i nawet przekonał Yang Kuramy do współpracy z nim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki