FANDOM

Kuchiyose no Jutsu
Kuchiyose no Jutsu
Nazwy
Japoński 口寄せの術
Rōmaji Kuchiyose no Jutsu
Angielski Summoning Technique
Polski Technika Przywołania
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 29
Anime Odcinek 17
Film Film
Gra Naruto: Ninja Council
Występuje w Manga, anime, gra, film i powieść
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Czasoprzestrzenne Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Ranga C
Ręczne Pieczęcie Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Pochodzenie Jutsu
Amagumo

Doton Soseijutsu: Shishi Dojō
Doton: Uitenpen
Hachi Senbon no Jutsu Gojō Kibaku Fuda
Jagei Jubaku
Kuchiyose: Aian Meiden
Kuchiyose: Boirā Gama
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei
Kuchiyose: Gamaguchi Shibari
Kuchiyose: Gama Mise no Jutsu
Kuchiyose: Gedō Mazō
Kuchiyose: Gōmon Heya
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Kuchiyose: Kirikiri Mai
Kuchiyose: Maruta Korogashi
Kuchiyose: Rashōmon
Kuchiyose: Sanjū Rashōmon
Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu
Mandara no Jin
Otogakure Yoninshū: Kuchiyose: Shijū Hōi no Jin
Sen'eijashu
Sen'ei Ranjashu
Sen'ei Tajashu
Shin: Kuchiyose Sansukumi
Uketsugareru Hi no Ishi
Zmiażdżenie Węża Skalpelem Czakry
Zōfuku Kuchiyose no Jutsu

Pokrewne Jutsu
Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Użytkownicy
Amachi

Anko Mitarashi
Danzō Shimura
Disonasu
Hanzō
Hiruzen Sarutobi
Hisen
Gengetsu Hōzuki
Gennō
Hiruko
Ichi
Itachi Uchiha
Jiraiya
Jirōbō
Kabuto Yakushi
Kakashi Hatake
Kandachi
Kidōmaru
Kisame Hoshigaki
Konohamaru Sarutobi
Koji Kashin
Lazurowy Kieł
Madara Uchiha
Maito Gai
Minato Namikaze
Mitsuki
Motoi
Nagato
Naruto Uzumaki
Ni
Obito Uchiha
Orochimaru
Ostrze Nocy
Pszczelarz
Ruiga
Sakura Haruno
San
Sasuke Uchiha
Shima
Suzumebachi
Tańczący Wicher
Tayuya
Temari Nara
Tenten
Tōjūrō
Tonbee
Tsunade Senju
Yagura Karatachi
Yomito Hirasaka

Kuchiyose no Jutsu jest czasoprzestrzennym ninjutsu, który pozwala na przywołującemu na przywołanie zwierzęcia lub człowieka na większe odległości dzięki krwi.

Kontrakt

Przez przywołaniem zwierzęcia, przywołujący musi najpierw podpisać umowę z danym gatunkiem. Umowa jest w formie zwoju, w którym wykonawca używa własnej krwi, aby podpisać swoje imieniem i zamieścić odcinki palców. Umowa jest ważna, nawet po śmierci wykonawcy o ile nie jest naruszona. Potem, czego potrzebują to własnej krwi, przez podpisaną umowę kształtują czakrę do ręki i kładą dłoń w miejscu, gdzie chcą wezwać zwierzę. Ilość czakry używana podczas przywołania określa, jak potężna istota może zostać przywołana.

Tatuaż przywołujący Orochimaru

Tatuaż przywołujący Orochimaru.

Należy zauważyć, że każdy może wezwać zakontraktowane zwierzę tak długo, póki mają krew od kogoś, kto zawarł umowę, pieczęć wezwała zwierzę, wraz ze źródłem wystarczającej czakry, że summon zaakceptuje. Istota jest w stanie określić, kto stara się go przywołać używając czakry.

Gdy większość przywołujących tylko zostali pokazani przywołujący tylko jeden rodzaj stworzeń, Pain (poprzez ścieżkę zwierząt) przywoływał kilka różnych zwierzą, a nawet ludzi. Pain nie daje krwi podczas wykonywania przywołania. Sasuke Uchiha przywołał węże i jastrzębie w różnych miejscach, ale w przeciwieństwie do Paina to może przywołać jeden gatunek naraz.

Inne Informacje

Po przywołaniu, zwierzę może wykonać polecenie lub pomóc przywołującemu w walce. Przywołaniec nie zawsze musi pomagać użytkownikowi i może być przeszkodą niż sojusznikiem. Ponadto istoty mogą przywołać przywołującego. Również mogą nosić ochraniacz na czoło, sugerując lojalność tylko jednej wiosce. Przywołanie może służyć jako baza dla innych technik, jak to jest w przypadku Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu i Kuchiyose: Kirikiri Mai. Zostało pokazane, że zwierzęta mogą również wybrać kiedy chcą zostać przywołane. W przypadku, gdy czymś są zajęci to nie mogą zostać wezwane.

Znane domeny przywoływania

Ciekawostki

  • W rzeczywistym życiu Japonii kuchiyose termin (口寄せ; dosł. "rysunek w mówić") odnosi się do praktyki pozwalające na duchu — podobnie jak martwe lub kami — posiadania własnego ciała i mówienie przez nią.
  • Kiedy używana jest technika przywoływania, jej aktywacja jest oznaczona przez pojawienie się formuł formuł techniki (術 式, jutsu-shiki), Kanji, skryptu hindi lub innych rodzajów symboli (podobnie jak w przypadku Fūinjutsu).
  • W anime, pokazano, że jeśli użytkownik próbuje przywołać zwierzę bez podpisania kontraktu to użytkownik zostaje przywołany do domu zwierzęcia mając naturalne powinowactwo. Jednak w anime Boruto, kiedy Boruto próbował użyć tej techniki bez umowy, po prostu zawiodło.
    • Jednak w przypadku Boruto nie użył krwi ani nie wykonał niezbędnych pieczęci.
  • Obecnie nie wiadomo kto prócz Ścieżki Zwierząt potrafi przywołać dwa różne zwierzęta jednocześnie.
  • W anime pokazano, że jeśli umowa o przywołanie zostanie zniszczona, przywołane stworzenie powróci do swojego domu. Jest to także ten szczególny przyzwyczajenie, któremu udało się zostać przez 50 lat po śmierci swojego mistrza, i powrócił tylko wtedy, gdy zwój zniknął.