FANDOM

Kuchiyose no Jutsu
Kuchiyose no Jutsu
Nazwy
Japoński 口寄せの術
Rōmaji Kuchiyose no Jutsu
Angielski Summoning Technique
Polski Technika Przywołania
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 29
Anime Odcinek 17
Film Film
Gra Naruto: Ninja Council
Występuje w Manga, anime, gra, film i powieść
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Czasoprzestrzenne Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Ranga C
Ręczne Pieczęcie Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Pochodzenie Jutsu
Amagumo

Atak Nurkującego Węża
Doton Soseijutsu: Shishi Dojō
Doton: Uitenpen
Hachi Senbon no Jutsu Gojō Kibaku Fuda
Jagei Jubaku
Kuchiyose: Aian Meiden
Kuchiyose: Boirā Gama
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei
Kuchiyose: Gamaguchi Shibari
Kuchiyose: Gama Mise no Jutsu
Kuchiyose: Gedō Mazō
Kuchiyose: Gōmon Heya
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Kuchiyose: Kirikiri Mai
Kuchiyose: Maruta Korogashi
Kuchiyose: Rashōmon
Kuchiyose: Sanjū Rashōmon
Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu
Mandara no Jin
Otogakure Yoninshū: Kuchiyose: Shijū Hōi no Jin
Sen'eijashu
Sen'ei Ranjashu
Sen'ei Tajashu
Shin: Kuchiyose Sansukumi
Uketsugareru Hi no Ishi
Zmiażdżenie Węża Skalpelem Czakry
Zōfuku Kuchiyose no Jutsu

Pokrewne Jutsu
Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Użytkownicy
Amachi

Anko Mitarashi
Boruto Uzumaki
Danzō Shimura
Disonasu
Hanzō
Hiruzen Sarutobi
Hisen
Gengetsu Hōzuki
Gennō
Hiruko
Ichi
Itachi Uchiha
Jiraiya
Jirōbō
Kabuto Yakushi
Kakashi Hatake
Kandachi
Kidōmaru
Kisame Hoshigaki
Konohamaru Sarutobi
Koji Kashin
Lazurowy Kieł
Madara Uchiha
Maito Gai
Minato Namikaze
Mitsuki
Motoi
Nagato Uzumaki
Naruto Uzumaki
Ni
Obito Uchiha
Orochimaru
Ostrze Nocy
Pszczelarz
Ruiga
Sakura Haruno
San
Sasuke Uchiha
Shima
Suzumebachi
Tańczący Wicher
Tayuya
Temari Nara
Tenten
Tōjūrō
Tonbee
Tsunade Senju
Yagura Karatachi
Yomito Hirasaka

Kuchiyose no Jutsu pozwala użytkownikowi przenieść cel do ich lokalizacji.

Kontrakt

Kontrakt przywołania ropuch

Kontrakt przywołania ropuch.

Zanim zwierzę zostanie wezwane, potencjalny przywoływacz musi najpierw zawrzeć umowę ze zwierzęciem i / lub jego gatunkiem. W przypadku ropuch, umowa jest zwój, że przywołujący podpisuje swoje nazwisko do korzystania z własnej krwi i dalsze znaki z odciskami palców jednej z ich rąk. Orochimaru ma wytatuowany kontrakt z wężami na ręce, które rozmazuje krwią za każdym razem, gdy chce wykonać przyzwanie. Sasuke Uchiha ma dwie umowy (węże i jastrzębie), coś, czego nie wykazał żaden inny shinobi. Kontrakty pozostają aktywne nawet po śmierci, pozwalając tym, którzy ożywili się w ramach Reumcykliny Zanieczyszczeń, na wykonywanie wezwań, które ustalili, kiedy żyli.

Aby rzeczywiście przywołać zwierzę, użytkownicy stosują część swojej krwi do ręki, z którą podpisali umowę. Zazwyczaj gryzą jeden z ich palców, aby to osiągnąć, ale można też użyć krwi z urazów w innych częściach ciała. Naciskają pięcioma palcami dłoni na ziemię i czakrę kanału na dłoń, przywołując zwierzę do tego miejsca. Ilość czakr zebranych w dłoni określa wielkość i liczbę zwierząt, które są przywoływane: jeśli zaoferowana zostanie zbyt mała czakra, tylko małe, młode zwierzę zostanie przywołane; poprzez oferowanie dużych ilości czakry, wiele dorosłych zwierząt może być jednocześnie wezwanym. Dwie osoby, które podpisały tę samą umowę, mogą połączyć swoją czakrę, aby przywołać szczególnie duże zwierzęta. Jeśli dana osoba ma dostęp do krwi osoby, która podpisała umowę ze zwierzęciem, może użyć krwi do wezwania zwierzęcia; jednostka będzie jednak musiała dostarczyć własną czakrę.

Zwierzęta są zwykle przywoływane w celu udzielenia pomocy swojemu przywołującemu, wykonując zadania lub dołączając do nich w walce. Przywoływacze czasami używają swoich wezwań jako podstawy dla innych jutsu, jak w przypadku Przywoływania: Technika niszczenia koszyka żywności i Przywoływanie: Taniec szybkiego ścięcia. Ale przywołane zwierzęta nie są faktycznie zobowiązane do zrobienia czegokolwiek i mogą wybrać zamiast tego zaszkodzić swemu przywołującemu; Manda rutynowo grozi zabiciem przywoływaczy. Zwierzęta mogą nawet odmówić próbie przywołania ich przywołującego, wysyłając na ich miejsce inny gatunek. Zwierzęta nie są przywoływane w nieskończoność i wracają tam, gdzie zostały przywołane, gdy się wyczerpią i / lub minęło wystarczająco dużo czasu.

Posiadanie Rinnegana pozwala użytkownikowi ominąć kilka normalnych ograniczeń Techniki Przywołania. Korzystając ze Ścieżki Zwierząt, użytkownicy Rinnegan mogą przywoływać dziesiątki różnych zwierząt (a nawet ludzi) bez potrzeby pobierania krwi. Dopiero z Rinneganem można przywołać Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki, której działania są bezpośrednio kontrolowane przez użytkownika Rinnegana. Hagoromo Ōtsutsuki - twórca Rinneganu - jest w stanie przywołać pięć osób i dziewięć ogoniastych bestii z Wymiarów Kaguyi, chociaż potrzebuje czakry siedemnastu zmarłych Kage, aby to zrobićprzywołać jeden gatunek naraz.

Znane domeny przywoływania

Ciekawostki

  • "Kuchiyose" (口 寄 せ, dosłownie: przybierać na głos) odnosi się do praktyki pozwalania duchom na posiadanie własnego ciała i mówienie o nim.
  • Formuły techniki (術 式, jutsu-shiki) są wytwarzane w miejscu ręki podczas wykonywania przyzywania. Podobnie jak w przypadku pieczęci, te formuły są losowym asortymentem Kanji, skryptem hindi i innymi symbolami.
  • Zwierzęta mogą przywoływać tych, którzy podpisali z nimi umowy za pomocą Gyaku Kuchiyose no Jutsu.
  • Kurama może najwyraźniej zidentyfikować, kto próbuje go przywołać, czego inne wezwania nie były w stanie zrobić. Podobnie, każda osoba, która wezwała Kuramę, musi stale dostarczać własną czakrę, aby zachować ją pod swoją kontrolą.
  • W anime Shiromari zostaje wezwany na pięćdziesiąt lat z powodu zwoju pozostawionego przez przywoływacza przed śmiercią. Kiedy zwój został zniszczony, Shiromari mógł wreszcie wrócić do domu.
  • W anime, próba przywołania zwierzęcia bez uprzedniego podpisania kontraktu teleportuje użytkownika do domu zwierzęcia, do którego ma naturalne powinowactwo. Później próba zrobienia tego po prostu kończy się niepowodzeniem.