FANDOM

Księżyc

Księżyc (pokazano czerwony) z Dziesięcioogoniastym w sobie zapieczętowany.

Księżyc (月, tsuki) jest parlamentarnym ciałem krążący wokół świata. Księżyc był używany jinchūriki, Mędrca Sześciu Ścieżek, przez fūinjutsu jego i jego brata. Mędrzec fizycznie zapieczętował szczątki Dziesięcioogoniastego po użyciu swojej Banbutsu Sōzō, aby podzielić czakrę na dziewięć ogoniastych bestii. Madara Uchiha, po przebudzeniu Rinnegana wypluł nasiono do pustego naczynia z Dziesięciogoniastym i przywołał go z powrotem na ziemię.

Ostateczny plan Madary, który później kontynuował Obito Uchiha, plan księżycowego oka, zaangażował ożywienie Dziesięcioogoniastego przez łączenie innych ogoniastych bestii, stając się jego jinchūriki, a następnie wystawiając oczy na księżyc, aby oddać swoje "nieskończone Tsukuyomi": wieczyste, na skalę światową genjutsu oddane na każdego życia na planecie, która pozwoli zarówno Madarze i Obito kontrolować i zjednoczyć ich tworząc świat bez nienawiści i wojny, ani co sobie władców świata, ale kosztem wyeliminowania wolnej woli człowieka.

Później, po odrodzeniu i późniejszej walce z Kaguyą Ōtsutsuki, Naruto i Sasuke Uchiha współpracowali razem, aby stworzyć bardzo podobny meteoryt w jej podstawowego wymiaru w celu jej ponownego zapieczętowania.

W Naruto Shippūden 7: Ostatni, Toneri Ōtsutsuki przemieszcza księżyc z orbity zderzając ją na ziemię, aby ukarać ludzkość, za nadużywanie czakry. Podczas swojej ostatniej walki z Naruto, księżyc niemal całkowicie zniszczony z ich pojedynku i Toneri nawet wyciąga meteoryt w połowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki