FANDOM

Kraj, w którym żył bohater
PoprzedniNastępny
Kraj, w którym żył bohater.PNG
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Odcinek 11
Wątek Misja w kraju Fal
Manga Rozdział 19, Odcinek 20
Data Emisji 11.12.2002
Postacie
Giichi

Kaiza
Ageha
Akane
Teguse
Pochi

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Kraj, w którym żył bohater jest 11 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Podczas gdy Naruto i Sasuke prześcigają siebie nawzajem w swojej praktyce wspinając się po drzewach, pracownik Tazuny zwany Giichi powiedział, że odchodzi i próbował przekonać mężczyznę o porzuceniu budowy mostu. Później w drodze do domu z rynku żywności, Sakura jest zdumiona ubóstwem w Kraju Fal (i jak wiele osób chce ukraść jej torebkę, którą początkowo myśli, że jest sposób, aby chwycić jej pośladek), a Tazuna pokazuje, że ich kraj byłby lepszy, gdyby most został ukończony, a Gatō został odsunięty do władzy. Po kolacji (w którym Naruto i Sasuke stale jedzą i wymiotują, próbując stać się silniejszym), Sakura pyta dlaczego Inari patrzy na rozdarte zdjęcie. Rozgniewany Inari odchodzi od stołu, a Tsunami udaje się za nim. Następnie Tazuna wyjaśnia, że człowiek rozdarty na obrazie, na imię miał Kaiza, który kiedyś był bohaterem w Kraju Fal i ojczymem Inariego. Początkowo Inari przed utonięciem spotkał go jako rybaka, a później został uznany za bohatera, gdy w pojedynkę uratował dużą część wioski od powodzi. Jednak pojawił się Gatō, który zabił Kaizę pozbawiając nadzieji u ludzi i spowodowało traumę u Inariego. Przeniesiony przez historię, Naruto postanawia udowodnić Inariemu, że na tym świecie nadal istnieją bohaterowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki