FANDOM

Konspiracja przechodzi do działania
PoprzedniNastępny
Konspiracja przechodzi do działania.png
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Odcinek 410
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 30.04.2015
Postacie
Hōichi
Jutsu
Bariera Burzy Piaskowej

Piaskowa Kula Wykrywająca

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Konspiracja przechodzi do działania jest 410 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gaara tworzy trzecie oko obserwując wydarzenia w demonicznej pustyni. W tym samym czasie, Yōrō i Kegon przekonując Fū, aby iść do kierunku wieży, mówi się o niej, że chce znaleźć przyjaciół w pierwszej kolejności. Jej umysł szybko zmienia się jednak, kiedy jej koledzy wspominają Shibuki. Tymczasem Gaara zauważa drużynę Matsuri, którzy kierując się w stronę wieży, z Mikoshi informują swoich wrogów o planie, która obejmowałaby je o zwój, którego potrzebują. Jako drużyna rusza w kierunku wieży, że zostanie zauważony przez Hōichi. W tym samym czasie, Fugi wspomina swoje spotkanie z Hōichim i ich planie zapieczętowaniu Shukaku w czajniku, Gaara jest konieczne poświęcenie dla niej, i tworzy barierę, która nadpisuje wsi w sensoryczną barierę i tworzy ogromną burzę piaskową w okolicy, siedziba zauważa problem, z Kankurō i Temari szybko zaokrąglenia dostępne wojska i pozostawiając do pomocy w geninów, którzy biorą egzaminy Chūnina na pustyni. Tymczasem dwóch shinobi widziało stojącego na straży są przed biurze Gaary, sprawdzając się na niego tak, że nie będzie wychodzić z pokoju, tylko daje się zwieść przez piaskowego klona. Jak szaleje burza piaskowa, wiele drużyn upada z wycieńczenia, ale ostatecznie uratowany przez Kankurō, Temari i innych shinobi Sunagakure. Drużyna Guya zarządza, aby chronić się przed burza piaskowa. Tymczasem drużyna Matsuri są postrzegane walczy z Mikoshi przypadkowo spada w ruchomych piaskach. Gdy jego koledzy starają się pomóc mu wyjść, Fū podsłuchuje ich i rusza im z pomocą, przypominając jej przeszłość i przyjaźń z Shibuki. Gdy Matsuri i Yukata zarówno spadają w piasku obok swojego kolegi z drużyny, są one zapisywane przez więzieniu netto kształcie Fū. Fū wykorzystuje swoją zdolność uzdrawiania uleczenia, tylko się zwraca się Gaara, który opowiada jej o Naruto i zauważa jej podobieństwo do niego. Fū próbuje dać jej zwój Matsuri, ale kunoichi odmawia przyjęcia go, przypominając szkolenia miała z Gaarą. W tym samym czasie, Hōichi zauważa Kazekage i przygotowuje do ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki