FANDOM

"Konoha-maru!"
PoprzedniNastępny
Rozdział 2
Informacje
Japoński 木ノ葉丸!!
Rōmaji Konohamaru!!
Angielski Konohamaru!!
Polski Konoha-maru!
Rozdział 2
Tom Tom 1
Wątek Prolog — Kraj Fal
Anime Odcinek 2
Postacie
Ebisu

Genzō
Konohamaru Sarutobi

Jutsu
Hāremu no Jutsu

Kage Bunshin no Henka
Kakuremino no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Konoha-maru!" (木ノ葉丸!!, Konohamaru!!) jest 2. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Przygotowując się do życia jako ninja, Naruto Uzumaki spotyka młodego Konohamaru w próbie życia Trzeciego Hokage. Kiedy mu się nie udaje, Konohamaru prosi o trening od Naruto, mając nadzieję, że jego Technika Seksapilu wystarczy, by pokonać Trzeciego i zostać Hokage. Planując zostać samym Hokage, Naruto pyta, dlaczego chciałby tytuł. Konohamaru wyjaśnia, że jako wnuczek Trzeciego ludzie identyfikują go jako takiego, a nie po imieniu. Ma nadzieję, że stając się Hokage, ludzie uznają go, nie dlatego, że jest wnukiem tego ostatniego.

Wiedząc, przez co przechodzi Konohamaru, Naruto zgadza się go wyszkolić. Ebisu, wychowawca Konohamaru, uważa, że "dziewięcioogonowy chłopiec" ma zły wpływ i próbuje powstrzymać trening. Konohamaru używa swojej udoskonalonej techniki seksapilu, aby pozbyć się Ebisu, ale nie ma ona żadnego efektu. Naruto kontynuuje swoją techniką Hāremu no Jutsu, która dotknęła Ebisu i dowód, że jest także zboczeńcem. Widząc, że wciąż musi się wiele nauczyć, Konohamaru zrywa związek ucznia i nauczyciela z Naruto, ponieważ uzależnienie się od pomocy Naruto, aby stać się Hokage, oznaczałoby, że nie nadaje się do tej pozycji.

Występujące postacie