FANDOM

Komórki Hashiramy
PoprzedniNastępny
Komórki Hashiramy.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Odcinek 351
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 20.02.2014
Postacie
Kanoe

Tsuchinoto
Hinoto
Kanoto
Mizunoe
Mizunoto
Tsuchinoe

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Komórki Hashiramy jest 351 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kakashiego wciąż nawiedzają koszmary, w związku z tym staje się bardziej ponury niż wcześniej. Szuka odpowiedzi na temat możliwości Kinoe, włamuje się do rezydencji Hokage, gdzie zostaje złapany przez Hiruzena. Trzeci opowiada o historii Pierwszego Hokage wraz z początkowymi eksperymentami osady słychać o kolejnych zaginięciach do utrzymania Kekkei Genkai: Mokuton. Gdzie indziej, Danzō przydziela odpowiednie zadania swoim podopiecznym. Wkrótce Hiruzen Sarutobi zostaje zamordowany w drodze do Daimyō Ognia, jednak jego plany nie wypaliły, ponieważ Kakashi Hatake ostrzega Hiruzena o planach. Podczas krótkiej konfrontacji, Hatake uwalnia Kinoe, informując go, że pewnego dnia jego umiejętności okażą się pomocne dla osady. Po złożeniu raportu o misji, Hiruzen Sarutobi pyta się go czy przyjmie posadę ANBU pod jego dowództwem. Kakashi Hatake zgodził się i powiadomił Trzeciego umiejętnościach Kinoe. Młodzież wioski omawia wszystkie zmiany, które zostały wprowadzone po raz kolejny. Mimo to zasmucony Minato Namikaze nadal chce dobra dla Hiruzena i przyszłości osady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki