FANDOM

Kim ty, do diabła, jesteś?!
PoprzedniNastępny
Kim ty, do diabła, jesteś!.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Odcinek 343
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 598, Odcinek 599, Rozdział 600
Data Emisji 19.12.2013
Postacie
Tokara
Jutsu
Katon: Bakufū Ranbu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Kim ty, do diabła, jesteś?! jest 343 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii i atakuje Tobiego. Tymczasem niezdecydowany Kakashi z niedowierzaniem o tożsamości zamaskowanego mężczyzny, ale Gai zaskakuje go. Wreszcie Hatake odzyskuje motywację i rusza do walki. Tobi zrzuca z góry sporej ilości odbiorniki czakry, unieruchamiając Killera B oraz Gyūkiego. Naruto tworzy cienistego klona i biegiem naprzód z Rasenganem, natomiast przygotowuje Kulę ogoniastej bestii. Gdy Uzumaki, używa jutsu, Tobi wie o tym, że może ona znowu wysłana do innego wymiaru, aby zadać mu obrażenia. Wówczas Kakashi teleportuje klona, a tam zostaje zniszczona maska. Maito Gai i Kakashi są w szoku, że ich dawny przyjaciel - Obito Uchiha, przeżył. Uzumaki zadał pytaniem kim jest ten człowiek, a Gai odpowiada, że to ich dawny kolega, który rzekomo zginął w poprzedniej wojnie. W odpowiedzi na pytanie, Kakashiego, Obito wyjaśnia, że powodem, dlaczego się nie ujawnił aż do tego momentu, było bo pozwolił umrzeć Rin. Zdewastowanego Hatake motywuje Uzumaki, aby powstrzymać plan. Obito atakuje grupę za pomocą jutsu Bakufū Ranbu, ale Uzumaki przechwytuje je ogonami Kuramy. Właśnie wtedy obok Obito Uchihy pojawia się Madara Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki