FANDOM

"Kawaki"
PoprzedniNastępny
Rozdział 24
Informacje
Japoński カワキ
Rōmaji Kawaki
Angielski Kawaki
Rozdział 24
Wątek Kawaki (wątek)
Postacie
Garō
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Kawaki" (カワキ, Kawaki) jest 24. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Jigen i Delta omawiają posiłek, który dzielą. Delta jest zaniepokojona odzyskiwaniem "statku" przez Koji Kashin. Jigen jest przekonany o swoich umiejętnościach i lojalności wobec misji. Jigen rozważa możliwość, że coś go zainteresowało, a Delta odrzuca stół w gniewie, domagając się wyjaśnienia Jigena, jak długo trwa regeneracja statku. Jigen tworzy nowy stół z resztą posiłku, jedna Delta rozpadła się na kawałki. Mimo zaufania do Koji Kashin, Jigen pozwala Delcie samemu sprawdzić postępy misji i złożyć mu raport, jeśli są jakieś problemy. Shinobi Konohy obserwuje nieprzytomnego chłopca, zauważając lekkie obrażenia i znak, który dzieli z Boruto. Boruto czuje, że jego znak pulsuje, a chłopiec się porusza, czując ten sam ból. Nieprzytomny chłopiec marzy o tym, kiedy jego obraźliwy ojciec sprzedał go Jigenowi, który powiedział mu, żeby się uspokoił, ponieważ był teraz jego ojcem. Gdy Kawaki budzi się, Konohamaru wyczuwa niebezpieczeństwo i wszyscy się odskakują. Kawaki budzi się krzycząc, by nie dotyka go w przypływie energii. Konohamaru przyjmuje falę, dowodząc, że to on pokonał inne marionetki. Kawaki ze złością pyta, czy są prześladowcami z Kara. Konohamaru identyfikuje grupę jako shinobi Konohy. Koji Kashin ogląda z daleka i dołącza do niego Delta. Mówią krótko, a on pyta ją, czy przywiozła zewnętrzną. Potwierdza, że ​​przywiozła Garō. Kawaki pyta ich, dlaczego Shinobi Konohy są nim zainteresowani, i wyjaśniają, jak do niego doszło. Kawaki nie ufa im, gdy proszą go o informowanie o sterowniku i grozi, że zabije ich, gdy chcą go wziąć. Boruto pokazuje mu swoją Kame i pyta go o to. Delta jest tym zaskoczona. Kawaki zabiera Boruto za posiadanie Kamy jako dowodu, że pochodzi z Kara. Przerywa im Zewnętrzny Garō Delty, zwracając się do Kawakiego jako statku, który traktuje sprawę jako przedmiot i przypomina Garō, że porwał mu szczękę. Garō rozpoczyna atak, Kawaki szybko pokonuje dystans i wykonuje swój własny atak, zamieniając prawą rękę na ostrze. Garō blokuje go swoją rękawicą i zauważa, jak osłabiony jest Kawaki. Kawaki nie przejmuje się tym.

Występujące postacie