FANDOM

Karura
Karura.png
(加流羅, Karura)
Debiut
Manga Rozdział 547
Anime Odcinek 297
Występuje w Manga i anime
Głosy
Japoński Yukari Oribe
Status Profesjonalny
Data Urodzin 11 Listopad
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 170,5 cm
Waga 50,7 kg
Grupa Krwi B
Przynależność Sunagakure.png Sunagakure
Rodzina
Rasa (Mąż)

Gaara (Syn)
Kankurō (Syn)
Temari (Córka)
Yashamaru (Brat)
Shikadai Nara (Wnuk)

Karura była obywatelem Sunagakure, która ożeniła się z Czwartym Kazekage.

Wygląd

Karura miała długie do ramion, piaszczysto-brązowe włosy, które oprawione jej rodzaju wygląd twarzy i oczy w kolorze indygo. Miała na sobie prosty strój wraz z długim, jasnym żółty szalik nanoszony luźno wokół szyi.

Osobowość

Karura była miłą i delikatną kobietą, która troszczy się głęboko o swoich dzieci i rodzinę.

Umiejętności

Po jej śmierci, Karura była w stanie nadać jej wolę w jej najmłodszego syna, urodzonego, piasek Gaary. To spowodowało, że automatycznie chroni go, gdy on jest w niebezpieczeństwie, nawet przed samym sobą.

Historia

Przeszłość

Karura i przedwczesny Gaara.png

Karura i przedwczesny Gaara.

Żona Czwartego Raikage, Karura urodziła Temari i Kankurō , przed ciążą z najmłodszym dzieckiem Gaarą. Widocznie wbrew woli męża, Karura został zmuszona, aby umożliwić ogoniastej bestii Shukaku być zamknięte w ich nienarodzonego synu. Jednakże, przyszedł na bardzo stromym kosztów, jak przedwczesny poród Gaary naznaczonym także jej przedwczesnej śmierci. Przed śmiercią, jednak z jej drużyna medyczna próbuje ją uratować, a jej tętno gwałtownie spada, Karura pragnęła zobaczyć swoje dziecko. Widząc, jak mały i słaby młodych Gaara była, Karura oświadczył jej pragnienie, aby chronić go za wszelką cenę, jak ona trzymała go przed śmiercią.

Dziedzictwo

Oczekiwania ojca, miłość matki.png

Tarcza Gaary piasku w obrazie Karury.

Początkowo, ze względu na wuja Yashamaru niechętnie leżącego na jego bratanka na jego brata w imieniu prawa, aby go przetestować, Gaara był pod wrażeniem, że Karura została złożona w ofierze, aby zapewnić stania się jinchūrikim, i że jej ostatnie słowa były od niego, by stać się narzędziem jej zemsta na Sunagakure. Ona podobno nazwał go po zdaniu "self-loving rzezi" (我 を 愛 す る 修羅, Ware wo ai suru Shura). To spowodowało, Gaara opracowanie wypaczoną ideologię miłości. Ale podczas Czwarty Wojny Shinobi, Gaara poznał prawdę oszustwa ojca i jak Karura naprawdę umarła. Z powodu jej ostatnich życzenie, aby chronić swojego syna, zarówno Czwarty Kazekage i Yashamaru wierzyli, że będzie ona teraz żyła w piasku, który chroni Gaarę a nie jest przejawem czakry Shukaku.

Ciekawostki

  • Nazwa Karury jest napisany z trzech kanji: kanji dla "dodania", "zwiększenie" (加), kanji dla "przepływu", "strumień" (流) i kanji dla "siatka" (羅).Ostatnia kanji jest taka sama jak ostatnim kanji w imię Gaary i może być stosowany jako skrót od słowa "rzezi" (修羅, Szura) lub słowo "Mara" (魔 羅, Mara, buddyjski demon, który uosabia "śmierć "życia duchowego). Razem, nazwa może być interpretowane jako "demona, który dodaje do przepływu [piasku lub nienawiści]".
  • Kiedy napisać jako 迦 楼 羅 "Karura" to japońska nazwa Garuda.
  • W rozdziałach 547 i 548, nazwa Karura jest napisane jak 加 瑠 羅 zamiast 加 流 羅. Zarówno 瑠 i 流 można wykorzystać do napisania japońskie słowa lapis lazuli (瑠 璃, 琉璃, Ruri), półszlachetnych kamieni z silnym wartości symbolicznej w buddyzmie. Uważa się, że mają właściwości wzmacniające i uzdrawiania i reprezentuje Sangdzie, Medycyny Buddy, znany jako Yakushi-nyorai (薬 師 如 来) w Japonii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki