FANDOM

Kōji
Kōji.
(コウジ, Kōji)
Debiut
Anime Odcinek 395
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Ryūichi Kijima
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność Sunagakure Sunagakure
Drużyna Drużyna Ameno

Kōji shinobi z Sunagakure, a także kolega Ameno i Shishio.

Wygląd

Kōji ma krótkie, ciemno blond włosy i fiołkowe oczy. Nosi fioletową koszulę światła z dużym kołnierzem i brązową kamizelkę, która zawiera kieszeń na jednej stronie i załączony zwój na inne. Kamizelka ma na plecach ochraniacz na czoło. On również nosi czarne rękawiczki, granatowe spodenki i długie czarne buty.

Osobowość

Gdy Ameno uzdrowiła kolegów shinobi z Suny i odmówiła zwóju. Zaproponowali jej, Kōji wydawało sfrustrowany o tym, ale to, że jego osada nigdy nie niechała słuchać jej końca, jeśli wziął zwój od rannego towarzysza. Jest również dość protekcjonalny, poniżanie shinobi drużyny z Suny za nie jest zaznajomiony z niebezpieczeństwem własnej ojczyzny.

Umiejętności

Plik:Saganken.png

Kōji jest biegły w formie manipulacji piasku. Mając wystarczająco dużo piasku wokół niego, on jest w stanie tworzyć różne konstrukcje do pomocy mu w walce, w tym pałki i tarcze. On przejawia wysoki poziom wytrzymałości, zarówno przez uzbrojonych jego broń z piasku i jest w stanie zablokować jeden z powiększonymi ciosów Chōjiego.

Historia

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Kōji i jego drużyna ściagą się do Suny

Kōji i jego drużyna ściagą się do Suny.

Kōji i jej drużyna przybywa do Konohagakure w celu wzięcia udziału w egzaminach Chūnina. Na pierwszym etapie egzaminów, Kōji został umieszczony w oddzielnym pokoju od innych jej kolegów z drużyny. Jego drużyna była w stanie zakwalifikować się do drugiego etapu. Etap polegał na zmniejszeniu liczby uczestników, a tylko 30 zostanie dalej zakwalifikowana. Kōji i jego drużyna zdołała przejść pośród 30 uczestników. Następnego dnia, drugi egzaminator - Temari, ogłosiła rozpoczęcie drugiego etapu w miejscu podjętej w demonicznej pustyni. W trzecim dniu drugiego egzaminu, Ameno postanowiła potraktować przeciwnika shinobi z Suny trucizny na zasadzie, że poza egzaminem byli sojusznikami. Po zakończeniu procedury, ona spokojnie odrzucił ofertę drużyny wroga ich zwoju. Następnie Shishio użył pieczęci wykrywania znajdują drużynę przeciwnika, ostatecznie lokalizują drużynę Asumy. Ameno ostrzegł jej kolegów z drużyny, że jeden z jej członków, Sakura Haruno była uczennicą piątej Hokage.

Plik:Saganken..png

O zbliżaniu się do drużyny Asuma, Ameno wpuścił przepuszczają drużynę i używają oazy, jeśli dają się ich zwoju. Shinobi z Konohy szybko odrzucili ofertę i Ino Yamanaka szybko rozpoczął atak, do którego szybko skontrował i Kōji uderzył Ino. Ameno i Kōji zaangażowani także Chōjiego Akimichi i Sakurę Haruno, szybko stając się pod presją ich taijutsu. Wkrótce Shishio zakończył formowanie tyle czakry zamaskować swoją drużynę. Mimo ukrycia się przed wzrokiem wrogów, Ino odzyskała i wykorzystała swoje umiejętności do kierowania sensoryczne jej drużynę. Ostatecznie, Kōji i jego drużyna zostali pokonani. Podczas gdy Ameno i inni medyczni ninja traktował wszystkich, nie wykazując złych uczucia wobec siebie, Ameno zaoferowała ich zwój ponieważ straciła, ale upierał się, że Sakura był niepotrzebna, ponieważ już dwa zwoje. Wszyscy zgodzili się, aby spotkać się ponownie w trzecim etapie egzaminu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki