FANDOM

Kāma
Boruto wyzywa Kawakiego.
Nazwy
Japoński
Rōmaji Kāma
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Techniki Absorpcji Czakry
Klasa Uzupełniająca
Użytkownicy
Boruto Uzumaki

Kawaki

Kāma jest znakiem, który przyjmuje kształt czarnego rombu na dłoni użytkownika. Chociaż Kara nie znała całej populacji, ma wiedzę na ten temat i podobne znaki. Według Koji Kashin znak jest bezpośrednio związany z porażką Momoshiki Ōtsutsuki.

Istnieją dwaj znani posiadacze: Boruto Uzumaki, który otrzymał znak po pokonaniu Momoshiki; Kawaki, który otrzymał go w nieznany sposób.

Użycie

Po nieświadomym uruchomieniu Boruto był w stanie zaabsorbować ninjutsu. Kiedy po raz pierwszy uzyskał dostęp do mocy znaku, po pewnym czasie runął. Trzy lata później mógł go aktywować do woli.

Kawaki jest zdolny do pochłaniania płomieni i wywoływania wybuchów na dużą skalę za pomocą swojej Kamy. Jednak używanie znaku powoduje przegrzanie jego ciała, pozostawiając go nieprzytomnego. Trzy lata później jest on również w stanie go aktywować.

Znaki Boruto i Kawakiego są połączone przez "Rezonans" (共鳴, Kyōmei), podobny do tuby. Pozornie pozwala im uwolnić wszystko, co wcześniej wchłonęło którekolwiek z nich.

Ciekawostki

  • Chociaż kanji normalnie byłyby tłumaczone jako "klina" (楔, Kusabi), furigana oznacza czytanie "kama" (カ ー マ). "Kama" oznacza "życzenie", "pożądanie" lub "tęsknota" w literaturze hinduistycznej, ale w języku japońskim jest to również niezwykły sposób pisania "karmy".