FANDOM

Jinin Akebino i jego miecz, Kabutowari
PoprzedniNastępny
Jinin Akebino i jego miecz, Kabutowari.png
Informacje
Opening Moshimo
Ending Mother
Odcinek 284
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Data Emisji 18.10.2012
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūinjutsu: Koshi Tandan
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Jinin Akebino i jego miecz, Kabutowari jest 284 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Bez śladu wroga, nieufny Kakashi Hatake mówi trzeciej dywizji,żeby odpoczęli, gdy tylko mogą, przy zachowaniu pół godziny warty. Centrala wysyła gigantyczny zwój i nośnik do oddziału, który Kakashi daje do Sai w celu korzystania z fūinjutsu nauczony mu przez Danzō Shimura. Rock Lee jest przypisany jako ochroniarz Saia jak chciał być świadczone w stanie się bronić, gdy użył techniki. Sai, jednak nadal jest pełen obaw o użyciu techniki, jak to konieczne go używać "energii emocjonalnej", aby uczynić go bardziej wydajne i jako Anbu od nasady, uczono ich tłumić takie rzeczy. Był również zaniepokojony faktem, że gdy próbował skorzystać z tej techniki, nie kłamał potencjału, żeby być spożywane przez negatywne emocje. O świcie następnego dnia, do oddziału zjawiają się Gari, Pakura, Jinpachi Munashi, Kushimaru Kuriarare, Ameyuri Ringo i Jinin Akebino - wszystkie z nich podejmuje się taktyk partyzanckich podzielić siły tego działu i wziąć ich pojedynczo, a po uświadomieniu sobie tego, Kakashi wysyła słowo do jego podziału trzymać się razem. Przeciwstawianie Jinin który uboju swoje siły, a Sai i Ensui Nara stanął do pomocy w pieczętowaniu, Sai jest nadal początkowo w stanie wykorzystać technikę. Niemal całkowicie przytłoczony wspomnieniami, Sai końcu uświadamia sobie, że emocje, a nawet negatywne uczucia nie zawsze były szkodliwe, i jest wreszcie w stanie wykorzystać do Fūinjutsu: Koshi Tandan. Zamknięty Jinin, inne rekolekcje ożywionych shinobi i są one uporządkowane, aby nie realizować ich indywidualnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki