FANDOM

Jigen
Jigen ジゲン Jigen
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 15
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Zawód Lider Kara

Wewnętrzny

Przynależność Kara
Rodzina
Kawaki (Przybrany syn)
Czakra Natury
Inton Uwolnienie Yin
Jutsu
Genjutsu Tsūshin

Kāma

Jigen (ジゲン, Jigen) jest liderem Kara.

Osobowość

Jigen wydaje się być formalny i uprzejmy, grzecznie zwracając się do kolegów z jego organizacji, zanim rozpocznie się ich spotkanie. Wydaje się również dowodzić szacunkiem w grupie. Jest bardzo opanowany i systematyczny w swoim podejściu do spraw pod ręką. Nawet gdy ma do czynienia z niepowodzeniami, pojawia się nieustannie oderwany, przekonany, że wszystko będzie układać się zgodnie z planem.

Wygląd

Jigen ma ciemne długie włosy związane w stylu kucyk, szeroki nos i duże czarne źrenice. Nosi znak w kształcie rombu przypominający Kame na brodzie i kolczykach. Pod lewym okiem ma wytatuowany rzymski numer "Ⅳ". Nosi czarny płaszcz z kapturem, jasnobrązowe spodnie i sandały.

Umiejętności

Jigen najwyraźniej przoduje w genjutsu, ponieważ był w stanie używać go jako środka do komunikowania się z wieloma na dużą odległość naraz. Jigen jest również zdolny do manifestowania przedmiotów, które uzna za stosowne, jako wyprodukowane nienaruszone kopie zniszczonych przedmiotów i reakcji chemicznych, takich jak stół, jedzenie i napoje, a nawet zapalone świece.

Kāma

Jigen posiada znak Kāma na brodzie, który może aktywować do woli, powodując rozprzestrzenienie się po całym jego ciele. Natura jego mocy jest nieznana, jednak wykazano, że ma on zdolność przekazywania Kāmy innym osobom za pomocą nauki, choć z niskim wskaźnikiem powodzenia, co często prowadzi do śmierci.

Biografia

Przeszłość

W czasach dzieciństwa Kawakiego, Jigen kupił chłopca od ojca za dużą sumę pieniędzy. Po objęciu go opieką, Jigen przedstawił się jako nowy ojciec Kawakiego, mówiąc mu, że teraz może się uspokoić.

Ao

Po zagubieniu statku w organizacji Jigen spotkał się z innymi członkami Kary, aby omówić pilną sytuację, podczas której Koji Kashin otrzymał zadanie odzyskania Kawakiego. Kiedy rozproszył genjutsu, Jigen powiedział, że ich grupa musi odzyskać statek za wszelką cenę.

Kawaki

Podczas jedzenia posiłku z Deltą, wyrażała swoje frustracje związane z czasem, w którym brała Kawaki, podczas którego Jigen dał jej pozwolenie na wzięcie udziału w odrodzeniu statku.

Ciekawostki

  • Między innymi "Jigen" to słowo "współczujące oko Buddy" (慈 眼).