FANDOM

Jesteście główną siłą!
PoprzedniNastępny
Rozdział 641.png
Informacje
Rozdział 641
Tom 67
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 379
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Hiraishin Goshun Mawashi no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Jesteście główną siłą! jest 641 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Czas ucieka na nich zagrożenie wzrosło jeszcze większe, Minato postanawia, że ​​będzie musiał się teleportować się od nich z powoli wybuchającą kulą. Przed każdym z nich może reagować, jednak regenerowany Tobirama przybywa im z pomocą i łapie kulę, teleportuje do Obito - któremu udało się oznaczyć podczas poprzedniej konfrontacji. Kula rozszerza się w pewnej odległości od shinobi, prawdziwy Tobirama przybywa zauważając, że to cienisty klon, który właśnie został zniszczony. Gdzie indziej na polu walki gdy sojusz shinobi ogląda jak dwójka potężnych shinobi Madara i Hashirama walczą ze sobą, twierdząc, że są na niższym poziomie, na którym ich poprzednicy walczyli. Shikamaru wykorzystuje okazję, aby powiedzieć wszystkim - poprzez Ino - że nie były one stracić ostrość na sekundę, ponieważ bez względu na to, jak niewiele energii w porównaniu mieli, nawet najmniejszy otwór można wykorzystać. Tymczasem Obito wyłania się z gruzów bez szwanku, które korzystały z tajemniczą substancję, aby chronić siebie, prowadząc Minato i Tobirama dostosować swoją strategię. Gdy oni to robią, jednak Sasuke rusza naprzód mimo protestów Czwartego, że chciał stworzyć otwarcie i używa Amaterasu, która odchyla Obito. Nie jeden będzie przebity, Naruto zakłada płaszcz, korygowując Sasuke, zauważając, że będą tymi, którzy tworzą otwór na Drugiego i Czwartego ataku. Choć zaskoczony, jednak zwraca Minato, Tobiramie do działania, a obaj mężczyźni oznaczyć siebie z ich odpowiedniego Hiraishin no Jutsu woli w użyciu Hiraishin Goshun Mawashi no Jutsu. Z preparatów złożonych, Sasuke i Naruto pędzą naprzód z innym Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki jednocześnie pojawia się Tobirama za Obito. Przygotowania do uruchomienia ich ataku, Minato teleportuje się przed nimi i uderza z techniką. Używając własnej taktyki, Minato i Obito zamieniając się miejscami, powodując, że Obito otrzymuje atak przez Naruto i Sasuke. Tobirama wzmacnia upadek Obito, gdy Minato pozostał z ciemnymi kul otaczających Obito przed atakiem. Tobirama woła do Minato, aby skończył atak, a nie daje głupie nazwy dla każdego jutsu. Sakura widzi czarne płomienie i pyta Hinatę, jak jej koledzy robili w ostatnich zauważa, że ​​zarówno młodzi ludzie byli uśmiechnięci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki