FANDOM

Izanagi i Izanami
PoprzedniNastępny
Izanagi i Izanami.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Odcinek 338
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 587, Rozdział 588
Data Emisji 14.11.2013
Postacie
Baru Uchiha

Naka Uchiha
Naori Uchiha
Rai Uchiha

Jutsu
Uwolnienie Ziemi: Pęknięcie

Izanagi i Izanami jest 338 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Z aktywowanym Izanami, Kabuto zostaje uwięziony w swojej nieskończonej pętli, Sasuke wykorzystuje ten czas na pytania brata o technice. Itachi opowiada Sasuke o historii za stworzenie Izanami, a także wykorzystaniu techniki przez klan Uchiha. Ostatecznie Itachi objawia Sasuke, że Izanami zostało użyte wyłącznie w celu zatrzymania użytkowników odpowiednich technik: Izanagi, tak, że będą akceptować swój los - który jest również sposobem na ucieczkę nieskończone pętli. Oburzony faktem, że Itachi będzie oddanych technice, którą ma drogę ucieczki, Sasuke kwestionuje jego motywy, do którego Itachi mówi, że chce dać Kabuto możliwość przejęcia losu. Sasuke, jednak twierdzi, że Itachi jest doskonały i różniący się od Kabuto, ale starszy Uchiha odrzuca ten argument. Gdzie indziej, gdzieś w lesie z pozoru pewnej odległości, dorosły Urushi mówi do swego towarzysza, który miał nadzieję do czasu powrotu do domu, będzie Kabuto. Powracając do jaskini, Itachi przygotowuje się do położenia kresu techniki ożywienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki