FANDOM

"Inwazja Ōtsutsuki"
PoprzedniNastępny
Inwazja Ōtsutsuki
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński 大筒木、襲来!!
Rōmaji Ōtsutsuki, Shūrai!!
Angielski The Ōtsutsuki Invasion
Polski Inwazja Ōtsutsuki
Odcinek 62
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 5, Rozdział 6
Data Emisji 14.06.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Amenosubaruboshinomikoto

Katon Dan: "Homura"
Kijigari
Saruiwa
Suiton: Gekiryūdan

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Inwazja Ōtsutsuki" (大筒木、襲来!!, Ōtsutsuki, Shūrai!!) jest 62. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Momoshiki i Kinshiki lądują na arenie, ku zdumieniu widzów. Boruto zauważa Byakugana Momoshiki. Gaara rozpoznaje dwa oparte na podobieństwach do tego, który go zaatakował. Katasuke mówi im, że przerywają jego ogłoszenie, a Kinshiki rozpoczyna atak. Atak uszkadza arenę, powodując jej zapadnięcie. Różne pomoc shinobi w zakresie ochrony i ewakuacji ludności cywilnej. Shinki chce walczyć z Momoshikim, ale Gaara mówi mu, żeby nie oceniał swoich własnych sił i poleca mu ewakuację ludzi. Kinshiki atakuje Saradę, ale Sasuke ją ratuje. Momoshiki kopie Naruto na skraj areny. Boruto próbuje atakować Momoshiki różnymi jutsu z Kote, ale absorbuje je wszystkie. Mitsuki próbuje użyć swojej Transformacji Mędrca, by uratować Boruto, ale Urashiki pochłania ją swoim haczykiem na ryby. Urashiki wkracza na Mitsuki, ale jest zablokowany przez Gaarę i Chōjūrō. Shikamaru paraliżuje Momoshiki i Kinshiki swoim cieniem, ale Momoshiki pochłania jego jutsu. Sasuke informuje Naruto o tym, kim są i czego chcą. Gdy Ōtsutsuki wyjaśniają, w jaki sposób zdobędą moc, Boruto rozpoznaje to samo, co użycie Kote. Naruto i Sasuke nie biorą pod uwagę tego, co mają jako prawdziwą moc. Urashiki walczy z Gaarą i Chōjūrō, używając piasku Gaary przeciwko niemu i łamiąc miecz Chōjūrō. Chōjūrō tworzy z ręki ostrze wody, a on i Gaara karze Urashiki, opierając się na sile pożyczonej broni zamiast umiejętności nabytych dzięki dedykowanemu treningowi. Momoshiki i Kinshiki szydzą z twierdzeń Naruto i Sasuke, czego używają, to nie jest prawdziwa siła. Momoshiki spożywa pigułkę czakry i wytwarza atak wzmacniając wiele jutsu, które wchłonął. Momoshiki wysyła do nich bażanta ognia, ale Naruto blokuje go, manifestując głowę Kuramy. Tworzy klony cienia, aby chronić cywili wciąż na arenie. Momoshiki wysyła kilka elementarnych ataków przez arenę. Sasuke zbroi głowę Kuramy swoim Susanoo. Urashiki blokuje kolec wodny Chōjūrō swoim wędką i wytwarza Błyskawicę, którą pochłonął Mitsuki ze swojej tykwy. Urashiki widzi piasek Gaary i używa własnego piasku, by temu przeciwdziałać. Urashiki produkuje wiele haczyków do zaatakowania Gaary, ale jest zablokowany przez ogromny wir wody Chōjūrō stworzony z podziemnej wody, którą Gaara wykopał dla niego swoim piaskiem. Urashiki aktywuje swojego tomoe'a Rinnegana i ucieka, ale nie wcześniej, kiedy naśmiewał się z nimi Momoshiki i Kinshiki. Naruto opiera się atakowi Momoshiki, wywierając na nim wrażenie, więc zużywa więcej tabletek z czakrami, tworząc potężny atak. Naruto prosi Sasuke, by chronił dzieci i w pełni manifestuje formę Kuramy. Rozważa użycie kuli ogoniastej bestii, aby przeciwdziałać atakowi, ale wybiera przeciwko niemu. Sasuke wyjaśnia Boruto, że Naruto mógł zniszczyć atak, ale spowodowałoby to uszkodzenie wielu okolic. Z całego Konoha ludzie patrzą, jak Naruto bierze całą siłę ataku Momoshiki.

Ciekawostki

  • Kiedy Momoshiki komentuje, że jego zasłona została uszkodzona, jest on przedstawiony bez jego kucyka.
  • Momoshiki jest postrzegany jako kreślący czarną sferę jako ostatni atak po raz drugi, pomimo faktu, że już wcześniej stworzył sferę na początku jego ataku.

Występujące postacie