FANDOM

Inabi Uchiha
Inabi Uchiha.png
Debiut
Manga Rozdział 221
Anime Odcinek 129
Występuje w Manga, anime i gra
Głosy
Japoński Yoshimitsu Shimoyama
Angielski Roger Craig Smith
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wiek 25
Kekkei Genkai Sharingan.png Sharingan
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Drużyna Militarne Siły Policji Konohy.png Militarne Siły Policji Konohy
Klan Klan Uchiha.png Klan Uchiha

Inabi Uchiha był oficerem militarnej siły policji Konohy i członkiem klanu Uchiha.

Wygląd

Inabi miał do ramion czarne włosy i ciemne oczy. Nosił standardowy strój klanu Uchiha, który składał się z długiego, wysokiego kołnierza z dopasowanymi spodniami. Jako członek policji, miał na sobie standardowy strój konohy Konohy z symbolem policji na jego ramieniu. Po ożywieniu przez Kabuto, wydawał się mieć w kształcie litery X bliznę na prawym policzku.

Umiejętności

Inabi aktywuje Sharingana.png

Inabi aktywuje Sharingana.

Jako Uchiha, Inabi miał dość silną czakrę. Był również jednym z wybranych członków, że był w stanie obudzić jego klanu kekkei genkai: Sharingan, który udzielił mu podstawowe umiejętności, takich jak widzenie i różnicując przepływ czakry, przejrzeć i rzucić genjutsu oraz skopiować techniki i niektóre perdykcyjne możliwości. Był też starszym członkiem żandarmerii Konohy, w anime, zostaje ożywiony przez Kabuto Yakushiego, co oznacza że Inabi był bardzo wykwalifikowanym shinobim. Pojawił się także jako specjalista w zakrsie korzystania z genjutsu.

Historia

Przeszłość

On i dwójka innych oficerów: Yashiro i Tekka, przesłuchiwali Itachiego Uchihę o jego miejscu pobytu w czasie, gdy Shisui Uchiha rzekomo popełnił samobójstwo. Itachi powiedział, że mają zamiar należycie zbadać sprawę i gdy pokazali rzekomy list pożegnali Shisuiego, on stwierdził, że ktoś, kto dzierżył Sharingana nie miałby problemu, aby napisać taką notkę. Następnie pozostawił list Itachiemu mówiąc, że poproszą ANBU o zbadanie sprawy. Ludzie minęli się złośliwie, wymieniając uwagi na temat zaangażowania Itachiego w tej sprawie, które Itachi miał obrazić i zaatakował ich. Niebawem przybył Fugaku, który powiedział Itachiemu dosyć, a Inabi i pozostała dwójka chcieli aresztować Itachiego. Jednakże Uchiha przeprosił i Fugaku powiedział wymówkę i mężczyźni odeszli.

Później Inabi został zabity podczas masakry klanu Uchiha wraz z pozostałymi członkami klanu.

Chikara

Ożywiony Inabi.JPG

Ożywiony Inabi.

W anime, Kabuto Yakushi ożywia Inabiego do ataku na wioskę Tonika. Kilka dni później, Inabi zostaje przywołany ponownie do walki z Shiseru i milicji wioski Hachō i zostaje umieszczony w trumnie, gdy Kabuto wycofuje się.

Uchiha zostaje przywołany kolejny raz do walki Naruto i Sakury, aby szybko z powrotem do drugich Konohy. Ostatecznie Inabi zostaje złapany przez Kage Nui no Jutsu Shikamaru Nara, kiedy klon Naruto atakuje Naruto, krocząc na Inabiego i pozostałych uwięzionych ożywionych shinobi. Po raz kolejny, zostaje widziany ponownie wraz z Kabuto, gdy próbują przesłuchać Dokku. Gdy Dokku próbował zaatakować Disonasu za masakrę swojej wioski, Inabi obezwładnia człowieka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki