FANDOM

Artykuł w edycji
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Meika-Chan.

Hinata Hyūga

Hinata.png

Hinata..png

Hinata,.png

Hinata Hyūga.png

日向ヒナタ, Hyūga Hinata

Hinata Uzumaki (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata)
Księżniczka Byakugana (白眼姫, Byakugan-hime)

Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 34
Anime Odcinek 1
Film Film
Gra Naruto: Konoha Ninpōchō
Występuje w Manga, anime, film, powieść, gra i OVA
Głosy
Japoński Nana Mizuki
Angielski Stephanie Sheh
Status Profesjonalny
Data Urodzin 27 Grudzień
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wiek Część I: 12-13
Część II: 16
Ostatni: 18
Wzrost Część I: 147,3 cm - 148,3 cm
Część II: 160 cm
Ostatni: 163 cm
Waga Część I: 37,9 kg - 38,2 kg
Część II: 45 kg
Grupa Krwi A
Kekkei Genkai Byakugan.png Byakugan
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Zjednoczone Siły Shinobi.png Zjednoczone Siły Shinobi
Drużyna Drużyna Kurenai

11 Konohy
Drużyna Poszukująca Orochimaru
Drużyna Poszukująca Bikōchū
Drużyna Eskortująca Handlarzy
Trzecia Drużyna
Skład Ośmiu Osób
Druga Dywizja
Drużyna Ratująca Hanabi

Klan Klan Hyūga.png Klan Hyūga
Uzushiogakure.png Klan Uzumaki
Ranga Ninja Część I: Genin
Część II: Chūnin
Rejestracja Ninja 012612
Wiek Ukończenia Akademii 12
Rodzina
Hiashi Hyūga (Ojciec)

Matka Hinaty i Hanabi (Matka)
Neji Hyūga (Kuzyn)
Starzec klanu Hyūga (Dziadek)
Hizashi Hyūga (Wujek)
Hanabi Hyūga (Siostra)
Naruto Uzumaki (Mąż)
Boruto Uzumaki (Syn)
Himawari Uzumaki (Córka)

Czakra Natury
Raiton.png Uwolnienie Błyskawicy

Katon.png Uwolnienie Ognia
Yōton.png Uwolnienie Yang

Hinata Uzumaki (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata, née Hyūga (日向)) jest członkiem klanu Hyūga z Konohagakure. Będąca z łagodnym usposobieniem, Hinata stara się wyrazić siebie lub pojawiaja się konfrontacyjna. Cechy, które spowodowały jej dorastanie wraz z rodziną, którzy byli przekonani o tym, że nie na daje się na pozycję spatkowierczyni klanu. Z obserwacji Naruto, Hinata znajdzie zarówno przykład do naśladowania, aby być bardziej asertywna, siebie akceptować. Z drużyny Kurenai, ma na celu stać się silniejsza, żeby zdobyć i być godną uwagi Naruto.

Osobowość

Hinata jest charakteryzowana jako nieśmiała, zamyślona, spokojna i miła, a nawet bardzo uprzejma. Również jest delikatna, cecha, której Neji i jej ojciec traktują jako wadę, nie lubi konkurować i walczyć. Okazała się empatyczna, a ze względu na jej wychowanie, to jej pierwszy ze znaków bolesnego dzieciństwa i chętna zauważenia przez Naruto. W dzieciństwie, z powodu wysokich oczekiwań swojego klanu jak ich spadkobierczyni i po wyczerpującym treningu, uznano ją za porażkę. Jednakże stała się pracowita (coś, co jej ojciec nie zauważył), dziewczyna cały czas starała się zmienić na lepsze, chociaż brak pewności utrudniał jej nawet podczas misji. W serii, postępy Hinaty znacznie się poprawiły, stając się bardziej otwarta na temat opinii innych i pewność w klasyfikacji generalnej. Również wykazała gotowość do podjęcia wszelkich działań, niż kiedykolwiek wcześniej.

Marzenie Hinaty.png

Marzenie Hinaty.

Do czasu Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi, jej odwaga i zaufanie, w której jest gotowa oddać życie na polu walki za wioskę, przyjaciół i rodzinę. Najsilniejsze zaufanie i odwagę u Hinaty pokazano po śmierci Nejiego. Odrzuciła rozpacz i była w stanie wziąć się w garść, a nawet zapobiec Obito przed złamaniem ducha Naruto. U Hinaty rośnie pewność siebie pochodzący z podziwu chłopaka, gdy była inspirowana jego entuzjazmem i jego niezachwianą wolę walki, aby nigdy nie poddawał się bez względu na sytuację. Według serii, jej podziw wobec niego rósł na prawdziwą troskę i uczucie, doprowadzając tym samym, że dziewczyna zakochuje się w nim. Hinata posiada niezachwianą wiarę w Naruto, wierząc, że pewnego dnia osiągnie swój cel zostając następnym Hokage. Podczas inwazji Paina, dziewczyna wyznała mu swoją miłość i chęć ochrony chłopaka, nawet za cenę swojego życia. Gdy Neji umarł z rąk Obito Uchihy, pozbierała się czując ból, żeby wesprzeć Naruto i po raz kolejny nie dać za wygraną, powtarzając ich wspólne nindō, pokazała jak daleko przeszła.

Hinata dobrze dogaduje się z kolegami ze swojej drużyny. Kiba stał się jej najbliższym przyjacielem, a jego działania wobec niej są motywowane z troską o nią, tak jak wtedy, gdy w trakcie egzaminów na chūnina podejmie się walki z Nejim albo Gaarą może zginąć. Kiba jest świadomy co czuje dziewczyna do Uzumakiego, on ma tendencję do drażnienia dziewczyny, gdy w pobliżu Naruto i pokazuje palcem, gdy ta się rumieni kiedy myśli o chłopaku. Shino darzy nią cichym zaufaniem i sprawi zapewnienie u innych, kiedy zaczynają się martwić lub mają wątpliwości. Hinata jest najbliżej swojej sensei, która jest zainteresowana nie tylko wzrostem dziewczyny jako kunoichi, ale także człowieka. Kurenai zna osobiste zmagania Hinaty i w odróżnieniu od wymagającego ojca, sensei stara się trenować dziewczynę. Gdy w trakcie egzaminu na chūnina Hinata zostaje powalona przez Nejiego, Kurenai cicho pogratulowała jej determinację i wytrwałość uczennicy. Jak Kiba, Kurenai jest świadoma uczuć dziewczyny względem Uzumakiego. Zachęcą ją, aby ukazała te uczucia do niego. Pod koniec części I, Hinata polepszyła stosunki z Nejim, jak i ze swoim ojcem, który rozpoczął trening, ale również poprawiła stosunki z rodziną.

Wygląd

As a Hyūga, Hinata possesses the Byakugan, giving her featureless white eyes (the anime depicts them with tinges of lavender). She has dark blue hair that she keeps in a hime-cut of different lengths: in Part I, her hair is short, kept just above her forehead with chin-length strands framing her face; in Part II, her hair reaches her lower back and the framing strands grow to shoulder-length; in The Last: Naruto the Movie, her hair extends beyond her hips; by adulthood her hair is cut back, usually between Part I and Part II lengths, but it is occasionally seen to be long enough to tie in a ponytail. By Part II, Hinata developed a noticeably womanly figure.

  • Hinata w części I.
  • Hinata w części II.
  • Hinata podczas Czwartej Wojny Shinobi.

In Part I, Hinata usually wears a cream-coloured hooded-jacket with a fire symbol on the upper sleeves and fur around the cuffs and hem. Along with this she wears navy blue pants and keeps her forehead protector around her neck. In Part II, she dons a loose fitting, lavender and cream hooded-jacket with lavender cuffs over mesh armour. She also wears navy blue pants, black, low-heeled sandals, and changes the cloth of her forehead protector from blue to black. Hinata switches to the standard Konoha infantry flak jacket and assorted clothing during the Fourth Shinobi World War, though she does not seem to use a forehead protector while wearing it.

  • Hinata w filmie Ostatni.
  • Hinata w filmie Boruto.

In The Last: Naruto the Movie, Hinata's mission attire is a light lavender, sleeveless kimono-style blouse with vertical lines, tied with a dark purple obi around her waist. She wears a pair of short dark navy shorts with thigh-high stockings and has changed her regular ninja sandals to black high-heeled boots. She continues to not wear her forehead protector. Her outfits become more varied after that, changing to match the occasion or simply being more casual than her prior garb. During Boruto: Naruto the Movie, she consistently wears a light purple short-sleeved jacket with a long-sleeved white shirt underneath, light brown shorts, and purple open-toed boots.

Umiejętności

Fizyczna Sprawność

Byakugan

Taijutsu

Biografia

Przeszłość

Hinata jest starszą córką lidera klanu Hyūga, Hiashiego Hyūga i jako pierworodna była dziedziczką głównego klanu. Niemniej jednak, najwyraźniej straciła tą pozycję na rzecz młodszej siostry, Hanabi Hyūga, a Hinata została uznana za porażkę z powodu braku pewności siebie. Gdy była dzieckiem, została porwana przez przywódcę z Kumogakure, który pod przykrywką chciał podpisać traktat pokojowy z Konohą, a tak naprawdę chciał ukraść Byakugana. Jej ojciec zabił niedoszłego porywacza, aby ją uratować, ale Kumogakure zażądał odszkodowania w postaci martwego ciała Hiashiego Hyūgi. To ostatecznie doprowadziło do śmierci wujka Hinaty, Hizashiego Hyūgi, który poświęcił się dla ochrony klanu i wioski. Ten incydent był szczególnie istotny w kształtowaniu relacji Hinaty z jej kuzynem, Nejiego Hyūgi. Z powodu jej pozycji jako spadkobierczyni, Hiashi Hyūga miał wysokie oczekiwania co do Hinaty i poddaje ją wyczerpującemu treningowi. Jednak powolne postępy dziewczyny powodują, że ojciec traci chęci i uznaje ją za porażkę. Zamiast tego, jej ojciec postanowił skupić się na rozwijania młodszej siostrze, Hanabi Hyūga, która okazała się bardziej obiecująca niż Hinata, co czyni nową dziedziczką.

Prolog — Kraj Fal

Egzamin na Chūnina

Inwazja na Konohę

Misja Odzyskania Sasuke

Misja Poszukiwania Bikōchū

Misja Prowadzenia Studentów Akademii

Misja Przechwycenia Gosunkugi

Misja Wykopania Pochowanego Złota

Misja Eskortowania Handlarzy

Misja Poszukiwania Lady Daimyō

Misja Pomocy Sunagakure

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Misja Rekonesansu Mostu Tenchi

Misja Stłumienia Akatsuki

Sanbi

Misja Ścigania Itachiego

Nieuchronna Bitwa Między Braćmi

Uwolnienie Sześcioogoniastego

Inwazja Paina

Szczyt Pięciu Kage

Moc

Rajskie Życie na Łodzi

Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja

Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja

Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego

Atak Kaguyi Ōtsutsuki

Tajemna historia Kakashiego: Piorun na lodowym niebie

Ostatni

Dwa lata później Hinata szyła stary, czerwony szalik Naruto i zaplanowała, aby dać mu na Festiwalu Rinne, żeby wyznać uczucia do niego, lecz napotyka na problemy, takie jak własna nieśmiałość i konkurencja z kilkoma młodymi kobietami, które darzą chłopaka uczuciami z powodu popularności. Kiedy Hinata podjęła próbę dania Naruto szalika, zobaczyła, że Uzumaki ma inny szalik od dziewczyny, co sprawiło, że Hinata znowu stała się nieśmiała.

Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem

Tajemna historia Konohy: Wspaniały dzień na ślub

Sasuke Shinden: Book of Sunrise

Epilog

Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu

Boruto

Boruto: Następna Generacja Naruto

W Innych Mediach

Filmy

Film

Więzi

Wola Ognia nadal płonie

Więzienie Krwi

Droga do ninja

Gry

Szablon:Grywalny w

Ciekawostki

  • Imię Hinata oznacza „słoneczne miejsce”. Może być napisane dokładnie tymi samymi kanji, co jej nazwisko, Hyūga (日向).
  • Pomimo małego czasu występu Hinaty w anime, w porównaniu do pozostałych członków Jedenastki Konohy, Hinata jest popularna w ankietach dot. najpopularniejszych postaci Naruto, często mieszcząc się w pierwszej dziesiątce. Za pierwszym razem została umieszczona na 10. miejscu, 6. miejsce zajęła w drugiej i trzeciej ankiecie, w czwartej była na 12. miejscu, w piątej na 9., a w szóstej na 13. W Ameryce w 2010 roku „Good Guys” przeprowadziło ankietę, w której Hinata zajęła trzecie miejsce, uzyskując 11% głosów, rywalizując o drugie z Shikamaru, który zdobył 12%. W dodatku ostatni sondaż popularności (wydany wraz z 531. rozdziałem mangi) umieścił Hinatę na 10. miejscu, przewyższając Sakurę ilością 399 głosów.
  • Hinata jest grywalną postacią w większości gier wideo o Naruto. W późniejszych grach z serii Clash of Ninja jest również grywalna w „przebudzonej” formie. W tej postaci jej ubrania są podobne do tych, które nosiła na sobie podczas poszukiwań bikōchū, choć sama rozgrywka nie jest oparta na tych wydarzeniach. Przebudzona Hinata ma osobowość podobną do Nejiego: podczas egzaminu na chūnina jest arogancka, a jej przeciwnikom ciężko jest ją pokonać. Mówi o chlubie mocy głównej gałęzi rodu Hyūga. W tej formie może również korzystać z jutsu Hakke Rokujūyon Shō. W Naruto Shippuden: Clash of Ninja Revolution 3 Przebudzona Hinata może być używana w środku bitwy, by aktywować jej Byakugana. W poprzednich grach ta forma musiała być specjalnie wybrana podczas wyboru postaci.
  • Pomimo że nie jest główną bohaterką serii, w czasie wywiadu w 2010 roku Kishimoto stwierdził, że Hinata stanie się lepszą heroiną od Sakury.
    • To zostaje przedłużone w omake’u odcinka 165, gdzie Sakura oskarża Hinatę o próbę stania się większą bohaterką niż ona, z powodu niezwykłej popularności, co Sakura błędnie odebrała.
  • Hobby Hinaty to prasowanie kwiatów.
  • Hinata ukończyła 33 oficjalnych misji w sumie: 10 rangi D, 14 rangi C, 8 rangi B, 1 rangi A, 0 rangi S.

Ulubionym wyrażeniem Hinaty jest „pewność siebie” (自信, jishin).

  • Hinata chce rewanżu z jej kuzynem, Nejim, który będzie oglądał jej ojciec, Hiashi.
  • Ulubionym jedzeniem Hinaty są zensai i cynamonowe rolki, nie lubi natomiast krabów i krewetek.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki